luni, 22 septembrie 2008

De-ale gurii, de la contemporani...

...Am precizat chestia cu contemporanii, ca să nu confundaţi titlul cu expresia de-ale gurii din bătrîni. ¤ Şi, mai ales că nu e vorba doar de mîncare.¤ Dar sunt multe subiecte interesante, azi, la rubrica lui Mandea!( observaţi, m-am molipsit de la Măruţă, care-n fiecare după-amiază momeşte telemanii cu ştiri senzaţionale, invitaţi de răsunet şi „multe alte surprize”! ¤ Eu n-am văzut prea multe surprize la emisiunea lui, însă un episod mi s-a părut nedelicat – invitarea tatălui fetelor de la Indiggo şi băşcălizarea lor în faţa lui.Urît gest! ¤ Dar ce pretenţii poţi avea de la Măruţă, unul al cărui singur merit a fost realizarea unei nunţi cu 800 de invitaţi?!...¤ Oricum, acest Măruţă ar trebui să ia exemplul colegelor lui, psiholoage de profesie, Dana Războiu şi Lili Fedorca, plus al ahtiatelor după cărţi din domeniu Andreea Raicu, Cristina Dochianu,Gina Pistol – care vor complexa bărbaţii mai ceva ca pînă acum...¤ Că tot vorbirăm de bucate :în sfîrşit, a fost inaugurat Oficiul Naţional pentru Produse Tradiţionale şi Ecologice. Cu această ocazie s-a constatat că avem peste 1.800 de produse tradiţionale, care trebuie certificate & promovate. M-aş bucura să fie aşa! ¤ Fiindcă, la ora actuală, suntem printre puţinele ţări cărora nu le-a fost recunoscut măcar unul...¤ Dar chiar m-a enervat o altă ştire, bulimici dvs. : cică abatoarele din UE (inclusiv ale noastre) trebuie să angajeze specialişti în crearea unor momente plăcute animalelor, înainte de exit. Sigur că nici un om normal nu doreşte să-şi chinuie porcul sau oaia, cînd le taie. Dar de-aici, pînă la preocuparea excesivă pentru datul cotului în sunet de harfe & cimbale, cu alaiuri de porcuşori şi mieluşei cu aripi heruvimeşti...Poate avem alte priorităţi, teteo! ¤ Sau, am mai zis-o : grija ciudată pentru ce mănîncă la şcoală, copiii . S-a hotărît că sunt indicate sandviciuri cu brînză şi pui, fructe şi iaurturi ...fără fructe. N-au voie chipsuri, mezeluri, dulciuri. Hm...¤ Şi dacă un părinte nu-şi poate permite zilnic, ceea ce e recomandat, ce facem? Noroc că am copii mari, care nu-şi iau pachet la şcoală. Iar eu îmi iau la servici un sandvici cu whisky, seminţe de bostan şi un sfert de Aligote : o fi sănătos? Că Rectorul nu mi-a zis nimic de alimentaţia-mi iraţională, că doar nu e Iulian Mincu sau Sinistra...¤ Dar ce ziceţi de libaneza care-a găsit 26 de perle într-o singură scoică? S-a făcut cu mărgele, pe dai boji! Ăsta da’, noroc! ¤ Las’ că-mi cumpăr eu o stridie, într-o zi, şi-o să o fac fericită pe nevastă-mea, oferindu-i perla pe care o voi găsi în stridie, iar eu voi fi fericit că-mi cumpăr, în fine, o stridie! (pînă acu’, n-am reuşit!). ¤ Nu putem încheia, desigur, fără a vorbi despre meciuri. Începem cu CFR Cluj : zi de geniu! Victorie incredibilă! Aşa, da! ¤ Era timpul să mai avem şi bucurii din fotbal, că ne săturasem de eşecuri! ¤ Şi unde mai pui că echipa lui Trobetta a învins AS Roma, nu te miri ce Feroe!...¤ Şi mai frumos gestul antrenorului italian de-a-i mulţumi lui Andone. Regal, ce mai! ¤ Restul echipelor noastre, exceptînd Urziceniul, care-a smuls un egal, s-au comportat conform aşteptărilor : au pierdut. Ba chiar Dinamo e cît p-aci să piardă dreptul de-a mai juca! ¤ E adevărat, n-au fost scoruri de maidan, ci au pierdut cam la un punct diferenţă. Dar, palidă consolare!...¤ Cît despre suporterii-huligani...ce să mai zic?! Văd că nu există ac de cojocul lor : ce contează că echipa favorită e depunctată? Ei vor caft, nu fotbal! ¤ Dar o fi atît de greu să pui nişte mascaţi să le dea bătaie şi apoi, să nu-i mai lase pe teren? Probabil! ¤ Vouă, fideli lectori, vă doresc pace şi armonie, să treacă lebăda pe lacuri, ca-n Somnoroase păsărele . Deci, noapte bună!...

Un comentariu:

  1. Imi cer scuze daca va deranjez. Nu am stiut altametoda de a va contacta...Vreau sa va rog foarte mult un lucru, bineinteles, daca aveti timp si daca nu va supara cererea mea. As dori sa imi dati cateva titluri de monoloage comice (personaje feminine, cu exceptia Chiritei si a Zitei). As aprecia enorm. adresa mea de mail este egopur@yahoo.com. Va multumesc

    RăspundețiȘtergere