marți, 9 septembrie 2008

Masochist fara voie ...

Domne’, începu să-mi fie frică să mă uit la meciurile Naţionalei! Ce, eu mi-s masochist? ¤ Tot românu-n ocazii d’astea, pune şpriţu-n faţă, întinde picioarele şi începe să comenteze, agitat, ceea ce vede pe micul ecran. În principiu, connaţionalul nostru îşi doreşte o zi festivă, o sărbătoare, la care are parte de băutură, patriotism şi victorie...¤ Dar în România treaba e mai complicată : ce dacă echipa cu care jucăm nu e una mare – ca dovadă, am bătut-o-ntotdeauna?! Noi luăm bătăie, cu demnitate, de la orice echipă. Ajunserăm în clasamentul grupei după ...Lichenstein! PTIU! ¤ Nu zic să batem, teteo, da’ un 1:1 puteam scoate, nu? Iaca, nu! ¤ Cică asta s-a-ntîmplat deoarece n-au jucatără Mutu, Chivu & Bănel.Scîrţ! ¤ O echipă seriasă tre’ să aibe mereu, 4-5 rezerve de excepţie! Oricum, după meciul ăsta al Naţionalei, mulţi microbişti se gîndesc dacă vor mai privi meciuri al echipei României – fie ele şi cu rezervele de la Feroe...¤ Şi unde mai pui că Lobonţ & his boi, se puseră şi pe aruncat cu sudălmi & cataroaie în ziarişti. Urît obicei! ¤ Şi hai să zic, cînd baţi Lituania, poate ţi se iartă : nu e cazul...¤ Tocmai vazînd că pe fotbalişti nu te poţi baza, în meciurile grele, primarul Boc, împreună cu Iuliu Mureşan, au pus la cale un plan pervers : vor trage, cînd vin mingicarii de la Chelsea, o conductă de la fabrica de bere, pînă la nişte chioşcuri din centrul Clujului; astfel, băutura fiind moca, englezii vor băga în ei litru, după litru, şi pe stadion vor alerga precum melcii, lălăind „It’s a long way to Tiperrary!” - spre bucuria celor de la CFR, care, abstinenţi fiind, vor da gol,după gol!...¤ Vor răzbuna, deci, Naţionala! ¤ (nu-i frumos scenariul meu?!).¤ Partea proastă e alta : s-ar putea ca peste o zi să fie pus în mişcare cel mai mare accelerator de particule din lume; se pare că el va genera găuri negre artificiale care, vai!, nu este exclus să înghită pămîntul...Brrrr!!! ¤ Sursa e sigură : am văzut pe micul ecran, am citit în marile ziare. Din acest moment, n-are rost să ne mai facem planuri, dragi concetăţeni : mărturisesc, mai am 500 de lei pe card, îi scot şi trag un chef monstru, măcar să mor vesel, pe 10 septembrie!...(terifiantă dată : cu o zi înainte de groaznicul 11 septembrie! Of!...).¤ Ziceam că nu mă voi mai uita la meciurile Naţionalei? Ei bine, aflaţi că dacă scăpăm de găurile negre de pe 10 septembrie, n-o să mă mai uit nici la ştirile tv cu porcării & pistoale , de la ora 17: păi bine, bre, se pare că această emisiune vrea să ne vîre-n cap ideea că românul se ocupă de furat, violat fetiţe sau babe, împuşcat semeni – la nervi. Românul, conform informaţiilor ştiriştilor, în loc să muncească, violează; şi nu orice – femei frumoase de 30-35, exclus! Românul are feeling pentru fetiţe de 6-7 cotolani, ori 8-9 decenii! ¤ La nervi, nu se mai ceartă cu ăla pe care are necaz, nu!...Scoate pistolul, puşca, cuţitul, mitraliera, şi trage!...¤ Nu o să vă vină să credeţi, dar o matracucă din Mangalia, i-a propus unui vecin să-i omoare soţul, contra... 50 de euroi : ptiu! ¤ Eu n-aş face-o sub 2.500, zău ! Deci, nu mă căutaţi dacă n-aveţi banii ăştia în borsetă...¤ Cu 50 , fac felul mîţelor – aviz amatorilor! ¤ Dar sunt unii de prin Transnistria care kilăresc şi pe 100 de euro! Oameni milostivi, ce mai! Opriţi rotaţia, vreau să cobor!...¤ ¤ Să-nchei mai plăcut : preşedintele Băsescu, în vizita de la Vatican, s-a bucurat de o primire cu surprize ; pe lîngă oficialii locali, a apărut, neinvitată, de după poala unui înalt prelat...Ramona Bădescu, în ţinută sport. Ea s-a pupat cu Traian, s-a pozat cu prima-doamnă, şi-a dispărut strigînd versuri din melodiile Ritei Pavone. ¤ Trăiască tupeul şi libelulele îndemînoase!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu