sâmbătă, 5 septembrie 2009

Sunteţi distrat?

Încurcaţi numele persoanelor cvasi-necunoscute, din jur?
Uneori, cînd sunt complet necunoscute; b) le încurc cu numele străzilor şi bodegilor din jur!...;c) nu, persoanele se încurcă cu mine – ceea ce, uneori, e chiar plăcut...
V-aţi pierdut banii din buzunar, batistă, portofel,căciulă, ori card?
o dată, cînd eram beat; b) altă dată, fiind treaz; c) nu am pierdut aşa ceva niciodată, în schimb mi se fură portofelul, lunar, în autobuz ; şi mă enervează faptul că nu-mi dau seama decît după ce hoţii coboară şi-mi fac semne deşucheate...
Reţineţi versuri care vă plăceau în timpul liceului?
reţin din Coşbuc o afirmaţie înduioşătoare – „Nevestei mele i-a secat al laptelui izvor, bă, El Zorab !” ; b) eu abia reţin numărul casei, bre, ce-ai?! ; c) cui îi mai arde azi să memoreze versuri!? important e să reţii codul PIN şi IBANul...
Visaţi cu ochii deschişi?
da; da’ nu ştiu dacă-i vis, ori coşmar!...;b) nu mai fac asta de cînd m-au dus la clinica de psihiatrie; c) ...da’ visez mai bine cu ei închişi, ca tot omu’...şi –n plus, nu m-acuză nimeni că-s utopic...
Ştiţi ce număr de telefon aveţi?
a) eu-s săracă, maică, n-am telefon!...;b) evident, numărul meu e 0755632411...sau 0745...ori 412...dar s-ar putea să fie cu prefix de Mahmudia - 0251...de fapt 0321...mă rog, sunaţi la unul din ele şi daţi de mine ; c) ştiu că am telefon: tot e ceva, nu?...
6) Puteţi estima ora, fără să aveţi ceas?
a) da, după cîntatul cocoşului; din păcate, spurcatul cîntă şi cînd nu e cazul, şi mă derutează; b) eu mi’s pensionar, drăguţă, la ce-mi trebuie să ştiu ora? ; c) da, după ora la care vecinul acasă, beat, şi cea la care pleacă de-acasă, mahmur.

Instrucţiuni pentru calcularea punctajului :
Nu există.
Comentarea răspunsurilor :
Indiferent de ce aţi mărturisit, sunteţi jenant de distrat, zău aşa!...

Psiholog de ocazie
Bogdan ULMU
P.S. Nu ştiţi unde mi-am uitat umbrela?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu