luni, 19 ianuarie 2009

Cica s-a sfirsit razboiul...

...Fals! Fiindcă, aşa cum ştiţi, draci telemani, de la sfîrşitul celui de-al doilea război mondial, pe glob n-a fost pace măcar o singură zi! ¤ S-a anunţat, într-adevăr, că armata israeliană s-a retras din Gaza : ei şi? Secunda următoare tot în zona aia, sau într-o altă parte a lumii, reîncepe o altă luptă...Am văzut nişte femei disperate, care întrebau, reporterii tv : unde ne întoarcem? Că nu mai avem case şi familii! ¤ Mda...Măcar la noi este o luptă continuă cu tine însuţi, care nu dărîmă locuinţe, ci doar conştiinţe...¤ Sau, iată că şi la noi vin oameni de afaceri la Balc, în Bihor, cu puştile-ncărcate, să tragă în mistreţi. Îi invidiez, în primul rînd că sunt oameni cu bani – că nu invită Ţiriac calici! Apoi, fiindcă ei trec graniţele cu puşti şi cartuşe, în timp ce eu, la vamă, sunt obligat să-mi scot bretelele, ghetele şi unghiera, ca să nu deturnez avionul...¤ La Roma mi-au confiscat şi whiskyul, de parcă puteam arunca în aer un avion cu nişte J&B! ¤ Mă rog, o gazetă arunca cu venin în Ţiriac, zicînd că organizează expediţii cam sîngeroase. Opinia mea, după ce am ascultat cu atenţie ştirea, la tv, e alta : în primul rînd, venind în ţară nişte oameni cu bani, mai lasă mangoţii pe-aici; apoi, mistreţii sunt în exces, în România, deci vînarea lor nu deranjează perpetuarea speciei; apoi, carnea porcilor împuşcaţi este trimisă la căminele de bătrîni; în fine, la masa de după vînătoare, se discută problema unor investiţii în România, de care avem nevoie ca de aer...¤ Şi cu mentalitatea asta că nu-i frumos ca omul să ucidă sălbăticiuni, ci doar invers, o s-ajungem în topul proştilor, teteo! Că iată, un jandarm fu ucis de urs, acu’ două zile. Culmea e că miloşii îl plîng pe urs, deoarece a fost enervat de om...¤ Mi se mai întîmplă să trec seara spre casă şi să fiu atacat de cîini care se dau la mine : ei au o Societate pentru protecţia animalelor; eu nu am însă una pentru protecţia trecătorilor paşnici...¤ A murit poetul Grigore Vieru : Dumnezeu să-l odihnească! ¤ Să mai discutăm şi despre un alt subiect care mă enervează : averile demnitarilor. Toţi sar pe Videanu că are nu ştiu cît, pe Berceanu – că are casă-n Spania...ministrul Sănătăţii cică e putred de bogat...Doar Boc, săracul, e om din clasa de mijloc; iar Udrea cică ar fi plină de datorii...¤ Domne’, în primul rînd, un Guvern serios e format din oameni cu avere : ce, în perioada interbelică, intrau milogii în structurile de conducere? ¤ Apoi, dacă vrei să fentezi, la declaraţia de avere, faci ca Năstase cu mătuşa Tamara, şi o vreme, minciuna ţine.¤ Pe vremea lui Ceaşcă nu cumpărau iliciţii lozuri în plic cîştigătoare, ca să scape de legea 18? ¤ Dar că tot vorbim de bani : se poate să ceri 80 de euro, comision de confirmare a creditului la bancă? Cică s-a putut! La Piraeus Bank. Huo! ¤ O ştire care mă pune pe gînduri : românii economisesc doar 10% din venituri. Acest doar, mă enervează! Păi cum reuşesc, bre? ¤ În cazul meu, şi nu numai, ar trebui modificată ştirea, astfel : românii se-ndatorează, lunar, cu doar 300 de euro! ¤ Cu gazul, gata, s-a deschis robinetul! (au spus duminică premierii Rusiei şi Ucrainei). E bine! O grijă mai puţin! ¤ Deşi eu n-am încredere în Putin, nici o secundă...¤ Altă veste bună : cică Dacia nu se va mai închide, că are exporturi.¤ Altă veste bună : Elena Udrea s-a luat, tare, de hotelieri: care n-au condiţii ca lumea, închis! Bravo! ¤ Altă veste bună :se deschide, în judeţul Suceava, prima stînă europeană din regiune – cu apă curentă, generator electric, cabină de duş, gresie, fosă septică etc. Brava! ¤ Ştirea a fost confirmată de un lider în domeniu, doamna ...Mioara Bocănici! ¤ Dacă numele e destul de nostim, recunoaşteţi că prenumele pare mai adecvat ca oriunde...¤ Închei comic de-a dreptul : australienii tre’ să consume , mai des, carne de cangur şi cămilă. Fiindcă flatulenţele lor, conţinînd metan, intoxică populaţia cu cantităţi uriaşe de gaze de seră.¤ Am putea să-i ajutăm pe australieni, rugîndu-i să ne mai trimită şi nouă din nesimţitele animale, că pe-aici e foame, tată, nu ca-n Oceania...¤ Hai, pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu