marți, 13 ianuarie 2009

Sunteti maniaco-depresiv?

*dedicat personajului Ananie Gagniuc, veşnic tînăr & ferice…

Viaţa e - în continuare - grea. Ce facem să supravieţuim? Mai avem puterea de-a rîde bezmetic , sănătos, viril & vigil, de tot ceea ce vedem în jur? ( începînd cu noi înşine?). Ştim să depăşim momentele grele cotidiene – diurne & nocturne? Reacţionăm frumos cînd ni se sechestrează casa sau beciul, cînd soţia ne părăseşte, cînd copiii fumează LSD, pisica fată 30 de pui, şeful ne dă afară din serviciu, Nicoleta Luciu se mărită, soacra divorţează şi se mută la noi etc.?
Iată, draci cititori, ce întrebare spinoasă vă adresăm azi. De-aia ne bucură (glacial) ,dar sincer, răspunsurile dvs., pline şi ele de o sinceritate extremă, care – pe alocuri - chiar compensează aparenta lipsă de delicateţe…
Publicăm în continuare opiniile dvs., abţinîndu-ne să le mai comentăm, de data aceasta, din motive nu greu de înţeles… :

a) eu mis robust, bă, fraiere, nu mă dau bătut cu una, cu două! Păi nu mor caii cînd vor cîinii, nu?! Hă-hăăăă!!! (închei, că mă fugăresc doi brancardieri cu diazepam în borsete);
b) sunt deosebit de sensibil şi nu cred că voi putea rezista sălbatecei concurenţe care dezumanizează poporul român, transformîndu-l într-o haită de corbi, vorba latinului E.A.Poe! („homo, homini corvus!”); în 2007, am intrat în UE (pardon de expresie & rimă!), şi cred că o să mă sinucid în WC-ul autogării din Făurei! ;
c) pînă la 40 de ani am fost o fire robustă; după 40 am devenit labil psihic; acum , la 50 de coţi, sunt paranoic; înseamnă ca la 60 voi fi, în fine, schizoid! Ce bine, că schizofrenicii trăiesc mult, tată!...iuuuu-huuu!!!;
d) leul greu m-a dat peste cap! dar poate-mi revin, cînd se va introduce euro-ul uşor! ;
e) eu, ca prostituată, musai să fiu mereu veselă , bine-dispusă, cunoscătoare de manele, cu sînge rece şi gureşă, aşa că nu pot afişa depresia, această stare neplăcută descalificîndu-mă; cît priveşte ceea ce e în sufletul meu, aceasta stă, vorba scriitorului, sub pecetea tainei…(of, mamă care m-ai iscat! decît, mamă, mă făceai, mai bine-un pom răsădeai, mă tată, mă! );
f) eu am o permanentă durere de măsele, iar la noi în Brăila există un singur stomatolog bun, dar, culmea!, de la o vreme se ţine de integrame! Ptiu! Oricum, revista Integrame cu umor mă amuză, în scurtele pauze în care mă lasă durerea de dinţi…;
g) eu, ca pensionar cu două milioane juma’ pe lună, ce fel de stare să am?! Noroc că sunt chibzuit şi mănînc zilnic, pîine cu margarină, ca să-mi pot plăti întreţinerea! Mai scot un ban scriind la prestigiosul bisăptămînal Noul Val de Banat sau făcînd figuraţie în filmele cu indieni – că am moacă – care se toarnă la Buftea, în ultimii ani…Am şi-un autograf de la Romică Ţociu, sîc! (că şi el are moacă de indian).
h) eu sînt Dinu Patriciu, bă, am intrat în topul miliardarilor în euro, pe locul 270 în lume, cum mama Dracului să fiu depresiv!?...


daca ti-a placut, cumpara acum "Codul Manelelor Elegante":




Numele si adresa de livrare:





2 comentarii:

  1. Ma rog , ce sa mai comentam , ca incercam si noi sa radem tot de ...noi , doar n/o sa radem de aia care au , nu? Cum sa nu reactionam cu calm cand citim facturile la intretinere si restul cheltuielilor ca doar de/aia muncim sa platim . Problema e cand nu vom avea ce sa mai muncim , atunci sa vezi lele cum ne dam in cap de fericire ! Oricum eu cred ca la cat de bolnavi suntem nu mai apuca ei sa ne concedieze , ca ne concediem noi . Sau nu ne lasam pana nu traversam si perioada cu noul guvern. N/am epigrame cu subiectul asta ca am avut treaba cu altele si........Va salut Any

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat ceva : De Eminescu nu isi aminteste nimeni? Pe mine ma doare , doar sunt poeta . Ce folos ? Noi facem o manifestare la Filiasi /Dolj , dar si la Floresti /Gorj . Noi , adica Societatea Culturala ,,Prietenii lui Eminescu in Oltenia''. La Floresti e un muzeu frumos ce aminteste tuturor de trecerea poetului prin sat . In 1978 se pare ca a locuit la conacul boierului Mandrea si s/a iubit cu fata popii careia i/a inchinat cateva poezii. La Filiasi venea pentru corespondenta . Daca sunteti curiosi veniti sa ne vedeti . Any

    RăspundețiȘtergere