luni, 30 noiembrie 2009

Politică normală şi ( unele) aberaţii politicale...

Da, e clar, vine votarea a mai grea, duminică şi cei doi candidaţi rămaşi – plus ăia care nu candidează, dar vin tare, din urmă, şi manipulează strong, o duc rău, căci nu e ni’ca sigur, bre! ¤ E greu de spus cine iese duminică, fiindcă logic ar fi să iasă, din păcate, Geoană, dar nici Traian nu e aşa de fraier încît să nu umble la ...mistere de culise...¤ Fiindcă, asta-i atracţia votului, să nu ştii cine iese, indiferent de logică & calcule...¤ Eu sunt oleacă crăcănat : fiindcă nu vreau să iasă comuniştii – prin Geoană, dar nici nu cred că poate fi un premier mai bun decît Johannis.¤ Deci, cum să pui ştampila, bre?! ¤ Pe de altă parte, fui îngreţoşat de campania murdară făcută, în ultimele zile, de ambii candidaţi! ¤ Am văzut, într-o seară, pe Realitatea (sau Antena 3), reluată într-una, timp de 30 de minute, secvenţa aia trucată cu Băse care a pocnit un copil.¤ Mda...¤ O să văd, pînă sîmbătă, şi o secvenţă cu Geoană care... a pus piedică unei babe. ¤ Eu nu cred că asemenea propagandă are efect, la alegătorii cu intuiţie: dacă vreau să merg cu X (sau Z), nu mă poţi întoarce din drum cu trucuri de doi bani! ¤ În fine, om muri şi om vedea...¤ Cît despre gripa aia oarecum porcină, ce să mai zic? Muri şi-al treilea nefericit! ¤ Dar, repet, de ciroză , inimă şi cancer au dat cotu’ infinit mai mulţi, şi nimeni nu face din asta un caz...¤ Fiindcă tot nu mai contează o nouă veste rea, aflai dintr-un sondaj că viaţa românilor s-a scumpit, în ultimul an, cam cu 6-7%. Putea fi mai rău.¤ Mai bine, n-avea cum...¤ Suntem naţia care se consolează rapid : de-aia suntem şi longevivi.¤ Ce, americanii ai o istorie lungă ca a noastră? Cînd Ştefan cel Mare bea zghihară cu Răreşoaia, Columb tocmai căuta sponsori să descopere ceea ce urma să se numească America! ¤ Fu repetiţie la parada militară, duminică. Se petrecu şi-un accident. Dar pun pariu că-ntr-o campanie atît de murdară, nici Ziua Naţională nu va fi scutită de incidente...¤ Ce mă intrigă însă : un post tv şi-a intitulat programul de 1 Decembrie ...Cîntarea României. Nu mi se pare inspirat.¤ Eu vreau să-mi cînt ţara, mi se pare normal – rămînînd printre puţinii patrioţi ai anului 2009 -, dar sub un alt generic, bre! Nu mai e nevoie să explic de ce.¤ La Doina Cornea-n casă fură hoţii. Pentru a treia oară. Hm...¤ Da’ dacă ăia nu erau hoţii? Ce, n-aţi văzut blonde, mai ...brunete decît brunetele? ¤ Toate ziarele o plîng pe Andreea Mantea că a pierdut la Dansez pentru ...mine : ei şi? Nu mai avem simţul proporţiilor, bre?! ¤ Da’ hai să trecem şi la ştiri mai plăcute, măcar în ajunul Zilei Naţionale : iote, par egzampl, la Berlin avu loc Convenţia anuală a Moşilor : două sute de Crăciuni fură instruiţi cu această ocazie. Ba văzui şi Crăciuniţe! ¤ De fapt, cel mai frumos dar de Crăciun, pentru mine, ar fi...o Crăciuniţă! ¤ Dar parcă văd că tot cu un after-shave m-aleg!...(am o colecţie de loţiuni after-shave impresionantă! Ar trebui să mă rad de douăzeci de ori pe zi, ca să le termin!).¤ Altă veste bună : Lucian Bute îşi păstrează centura. Ce bine! ¤ Că mai intrară nişte euroi în ţară, şi ăştia nu prisosesc veci-pururea! ¤ Da’ de Unirea Urziceni, ce ziceţi? A spălat ruşinea fotbalului românesc! Bravo ei! ¤ şi-n fine, bomba bombelor : a apărut şi vinul fără alcool! Cam scump – 20 euro sticla – dar scapi naibii de complexul abstinenţei – atunci cînd ai ghinionul să nu pui gura pe alcool...¤ Deci, la mulţi ani, compatrioţi! Fruntea & nivelul de trai, sus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu