luni, 28 decembrie 2009

Ho-ho-ho! ...şi Ha-ha-ha!

Domnilor şi domnilor (cum zicea Ionesco), vă anunţ că a fost Crăciunul şi a mai fost Sf. Ştefan. Lucru pe care, evident, l-aţi simţit, fiindcă deşi se zice că e an de criză, aţi băgat în voi piftii, caltaboşi, şoric, murături, vin şi sarmale, de nu mai încăpeţi pe uşi.¤ Nu-i nimic, măcar intraţi în spital fericiţi că aţi avut de toate...¤ Altceva? Fireşte, ninge şi plouă...vreme de beţie feerică, în care, vorba poetului, auzi materia (cenuşie) curgînd...¤ Se anunţă, ciclic, cod portocaliu, cod galben şi codul... lui Da Vinci : ultimul, deoarece o psihopată l-a atacat pe Papă, tocmai de Sărbători. Ptiu! ¤ Întreb şi io, nu dau cu para : da’ Suveranul Poncif (cum zicea San Antonio) n-o avea body-guarzi, ţaţo? Păi dacă şi pe el îl atacă ţăcăniţii, ziua-n amiaza mare, ce să mai zicem de amărăşteni?! ¤ Fiindcă tot vorovim de ciudăţenii treimiiste : de teroristul ăla nigerian care era să arunce-n...aer un avion, ce ziceţi? Noroc că n-a ştiut să facă explozibilul perfect! ¤ Da’ cum să treci de control cu explozibil la tine, bre?! Io cînd plecam pe ici, pe colo, mă descălţau, îmi luau whiskyul de la gură, mă puneau să-mi scot bretelele, iar pe ăsta, terorist sadea, îl lasă cu chimicale netrebnice la el, şi-ncă pe aeroportul din Amsterdam, nu undeva, prin vreo baracă din Pădurile Virgine! Ptiu! ¤ Şi culmea, animalul era denunţat, de o lună, de către tatăl său! Era, deci, pe lista suspecţilor! ¤ Ce fel de securitate au olandezii, frate? ¤Avea şi-o meclă de psihopat, teteo, ce nu văzuşi! ¤ Şi iote, urcă-n avion şi dă foc unor scaune, sperînd că va arunca aeronava ...în aer! (mă repet, fiindcă-mi place teribil figura asta de stil!). ¤ Se scumpesc, de la-ntîi, carburanţii, ţigările, lactatele, legumele etc. Ergo, păpaţi puţin şi staţi într-o cameră, cîte zece, iar ţigări făceţi-vă din frunze uscate, vălătucite-n ziar...¤ Ce vreţi, omul inteligent se adaptează! Iar cititorii mei sunt foarte inteligenţi – că prostovanii nu citesc rubrica lui Mandea...¤ Hai că mă amuză – deşi nu era cazul – numele unora dintre sinistraţii şi ghinioniştii ultimelor zile. Sigur că trebuie să ai compasiune faţă de nişte nefericiţi, dar cum naiba să te cheme Ciomag, Borcan, Lînă, Ţiulică etc.?! ¤ Vezi, onomastica-i parşivă, bre! Cînd e caraghioasă, atrage ghinionul.¤ Că tot vorbim de întîmplări jumi-juma : după 11 luni, în fine, fură găsite 47, dintre cele 62 de arme furate din depozitul de la Ciorogîrla (alt nume tîmpit). Hm...¤ Şi una tare, da’ tare de tot : un boschetar din Iaşi s-a trezit că e...patron la 37 de firme! Huo! ¤ Cică Fiscul descoperi tărăşenia...¤ De fapt, un escroc i-a cumpărat buletinul, cu 20 de lei, apoi s-a pus pe ţepuit. ¤ Eu de cînd vă spun să nu mai daţi buletinul din mînă?!...Nici pe 200 de lei! ¤ Dan Petrescu plecă şi el de la Urziceni : păcat! Că făcuse din Unirea o echipă mare...¤ Medvedev a dat o declaraţie terifiantă, de Sărbătorile astea : cică „eu nu spun vorbe, eu pronunţ sentinţe!”. Nasol! ¤ Eu n-aş putea spune asta, niciodată. D-aia nici n-am ajuns preşedintele Rusiei...¤ Da’ hai să-nchei cu veşti olecuţă mai liniştitoare : cică Conducerea României a plecat în munţi. Staţi, nu vă grăbiţi cu concluziile : a plecat în munţi s-o sărbătorească pe Nuţi Udrea care, iată, a prins al 36-lea bobocel în buchetul vieţii. Felicitări! ¤ Eu ţin cu ea, fiindcă arată bine şi e îndemînoasă, ce vreţi?! Cică a dansat-o Boc toată noaptea, ba pe Pinguinul, ba pe Periniţa...¤ Petrecerile-i umanizează pe politicieni.¤ Ceea ce vă doresc şi vouă (să petreceţi, că umanizaţi, sunteţi), draci lectori! LA MULŢI ANI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu