duminică, 14 februarie 2010

Scurt şi cuprinzător

Dl. Maior, şeful SRI, a declarat că scutul anti-rachetă va creşte securitatea naţională.¤ Deşi nu ne-a spus nimic nou, exclam „Just!”. Cu două condiţii : să apucăm să-l vedem instalat şi să înţeleagă şi ...ruşii asta. ¤ Ceva mă face să cred că ambele chestii-s greu realizabile...¤ Şi, repet, ce trebuia să afle lumea-ntreagă că noi ne tragem scutul ăla? Ce, alţii cînd îşi iau măsuri de protecţie, cotcodăcesc spre cele patru zări?! Hm...¤ Că pînă e gata scutul, mai greşeşte f’unul butonul şi ne trezim cu rachete peste Carpaţii ...nescutizaţi, să ne săturăm de securitate naţională...¤ Că tot suntem la chestiuni militare, v-a plăcut confuzia între Haiti şi Tahiti? Ei nu, că domnul Oprea rămîne acelaşi visător naiv, cu q.i. discutabil, care confundă ţări şi trimite ajutoare şi trupe anapoda, de parcă ar fi vorba de Ghiţă Pristanda care-l trimite pe Tipătescu la cai verzi pe pereţi...¤ Domne’, cînd vezi că un om a ratat de două ori funcţii de conducere, ce-l pui tot pe el la cîrma minis terului? Lasă-l pentru protocol, şeful bufetului Parlamentului, preşedinte de fundaţii caritabile, prezentator la balul PSD, dar nu la armată, unde nu-i de joacă – mai ales de cînd se ştie că vom avea scutul ăla de exagerată protecţie...¤ Mai ales că nefericiţii ăia din Haiti, chiar aveau nevoie de ajutoare, ca de aer....¤ Altă cioacă : chiar cu ...Cioacă - vrea copyright pe brandul Elodia. ¤ Deocamdată, i s-a spus că nu se poate, dar mai ştii...Culmea e că mai apăru un Cioacă, pietrean, care s-a gîndit că şi el ar merita brabdul ăla...Hm! ¤ O să mă duc şi io să cer copyright pe Mioriţa şi Meşterul Manole, că mai rău decît să mă refuze, nu mi se poate întîmpla...¤ Şi încă un divorţ agită o ţîră lumea mondenă : cuplul Năstase. Nu Adiţă, ci Iliuţă. ¤ Reţeta-i veche şi de succes garantat : pui ochii pe unul cu bani, îi trînteşti doi copii, divorţezi apoi, şi trăieşti din partaj şi pensii alimentare pînă la moarte...¤ Ideal ar fi ca ăi cu bani să nu facă acte...Dar dacă n-au minte? Eu m-am jucat în viaţa-mi anonimă cu divorţurile, mi-am permis, că n-avea nimeni ce să-mi ia, dar baştanii ar trebui să fie mai prudenţi, teteo! ¤ O fi existînd un scut contra ex-nevestelor care-ţi vor averea? Cred că nu...¤ Şi să trecem la un subiect belicos : pensiile. Am aflat că 27.000 de compatrioţi avea pensii „nesimţite” – cum a zis premierul. De acord, nu-i echitabil ca marja să fie între 30 şi 21.500. Sigur că ăi cu 21.500 – puţini, ce-i drept! – pot trăi foarte bine şi cu 15.000, să zicem. ¤ Dar din proiectul pe care l-am citit, reiese că acestora li se va retrage...20.000, ceea ce nu-i mumos, tătăiţă! ¤ Dar să-nchei cu ceva incredibil, care, ca ieşean naturalizat, m-a uns la inimă : o conorăşeană de 63 de cotolani a ajuns la UPU cu alcoolemie...7,55! Ptiu! ¤ Păi doctorii s-au crucit, fiindcă de-obicei, la 4,5 dai cotu’ !¤ Brava! Această nobilă tiutiuncănitoare a complexat machitorii Iaşului, in corpore, propunînd o nobilă ştachetă întru troscăneală.¤ Deci, la pompe , pilangii dvs., că recordul trebuie doborît urgent, iar în nădejdea pensiei nesimţite, zău că nu merită să-ţi doreşti s-apuci 65 de ani...Prosit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu