luni, 19 octombrie 2009

Îmi vine să strig ...„no comment”!...

...dar nu pot! Că rubrica e cu vorbe...¤ De ce oare îi invidiez, acum, pe mimi, pe balerini, pe non-verbali? Aş prefera, azi, să fiu un Răzvan Mazilu al scrisului, un Fieroiu al polemicii, un Barîşnikov al gazetăriei, adică să îmi scriu opiniile...dansînd! Ar deranja mai puţin. În primul rînd, pe mine...¤ Dar nu publică nimeni gînduri-dans...Of! ¤ Dar şi gînduri din litere, de ce să mai publici? Doar ştim cu toţii că am ajuns în prag de faliment : şi-atunci? ¤ Pînă şi fotbalul întristează! ¤ Nu mai amintesc de eşecul Naţionalei, dar auzeam comentatorul, duminică, făcînd o observaţie jenantă, pentru ieşenii de (din) noi : capitala Moldovei rămîne singurul oraş important care nu a jucat în Cupe europene! Chiar?! Cînd rupem pisică? ¤ Şi, culmea, în meciul cu Steaua, Poli a fost bună. 80 de minute.¤ Păcat că o partidă are 90...¤ Dar e explicabil, bre, căci văzurăm tot pe micul ecran, Bănel & comp. fură pe la biserică, înainte de meci! Bîlbă, s-o fi ducînd? ¤ Da nici cu Trică nu mi-e ruşine : a pocnit un arbitru! Ptiu! ¤ Păi unde am ajunge dacă toţi, am face dreptate cu pumnul? ¤ N-avem încredere-n justiţie (fie ea aia de pe teren), apelăm la instanţa supremă. Apoi...la Instanţa Supremă! ¤ Alte tristeţi – pe lîngă cea personală, că nu am apă caldă şi căldură, în casă, de peste o lună! Fiindcă mi-a fost lene să-mi pun centrală. Aşa-mi trebuie! ¤ Deci, cum va fi rezolvată dilema de moment Johannis, ori Croitoru? Personal, ca să nu mai fie scandal, i-aş ...pune pe-amîndoi! Că se vor completa, asta, sigur! ¤ Şi dacă am tot avut eşecuri cu premieri solişti, să trecem pe...duete, tată! Ce, surorile Kessler erau mai slabe ca Dalida? ¤ Iar dacă nici cu cîte doi nu va merge, să trecem la triouri, după modelul Domingo-Carreras-Pavarotti...şi tot aşa, pînă vom ajunge la modelul Zece negri mititei...¤ Negri mititei avem şi noi, dar în politică nu-s aşa interesanţi ca-n Agatha Christie! ¤ Muri şi Ovidiu Muşetescu, ex-ministru al privatizării. Asta e...¤ Cu Nobelul...apropos, ştiaţi că deja există patru români cu Nobel? Cinste nouă! ¤ Hertha Muller e şi ea parţial româncă. Ergo, e bine că a luat premiul, fiindcă se mai vorbeşte, măcar prin ricoşeu, despre ţara noastră...¤ Şi noroc şi cu Marian Drăgulescu, că a primit un aur, mai spală din imaginea cenuşie a ţării...¤ O chestie nostimă : pe Vadim nu l-au lăsat să intre-n Teatrul Odeon şi a ţinut discurs & adunare ...în faţa instituţiei. Fiind frig, discursul a fost scurt.¤ Oricum, a anunţat că va ataca Palatul Cotroceni, dacă se enervează.¤ Bine, de-aici pînă la a ataca Palatul Telefoanelor, ori Palatul Copiilor, nu mai e decît un pas.¤ Apropos de ce spuneam în primele rînduri : bine-ar fi fost să facă şi Vadim Tudor politică, dansînd! Poluarea fonică în România ar fi scăzut considerabil!...¤ Imaginile filmate cu mii de „pelerini” (corect, pelerine, că erau mai mult băbuţe!) care aşteptau în frig douăsprezece ore, ca să atingă moaşte, m-au complexat şi răvăşit. Fiindcă mi-am dat seama că păgînul din mine nu ar rezista la o coadă mai mult de 10 minute. Şi doar dacă aia ar fi la băuturi moca, caviar gratis, femei frumoase cu plată simbolică, glorie achitată în rate.¤ Să-nchei vesel : Preşedintele, care mi-e teamă că va conduce, în curînd, doar vaporul, a declarat că vrea o Românie a bunului-simţ. Uraaaaaa!!!! Înseamnă că vor dispărea politicienii! ¤ Cu cele mai alese sentimente, BU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu