vineri, 12 decembrie 2008

Codul Bunelor Manele



Comanda "Codul Bunelor Manele" acum, la doar 19,90 de lei

Această ediţie este a patra şi ultima.
Din comoditate, nu le-am mai scris pe primele trei, considerînd că cea de faţă, este arhisuficientă. Vestea bună este că nu vor urma altele.
Trăim într-un secol nervos, în care Tolstoi ar muri de foame, iar Urmuz ar deveni miliardar. Eu mă situez undeva, între ei – nu scriu zeci de mii de pagini, dar nici doar cincizeci, şi alea apreciate postum.
Despre bani, nu poate fi vorba : sunt un autor de definitiv insucces antum...
Oricum, cînd eram mic ascultam la radio o emisiune educativă, al cărei nume era Să-nvăţăm limba rusă, cîntînd! După modelul ei, îţi propun, ghinionist cititor, să-nveţi bunele maniere...rîzînd; ori, măcar zîmbind...
Lectură profitabilă!


Acest volum se gaseste exclusiv pe bogdanulmu.eu. Pentru comenzi, trimiteti un mail care sa contina numele, adresa de livrare si un numar de contact la: flash_bogdan@yahoo.com

Editie limitata!

Un comentariu:

  1. am reusit sa fac si eu rost de aceasta carte! va felicit,imi place foarte mult! cu respecte...

    RăspundețiȘtergere