marți, 23 decembrie 2008

Mos Craciun ne-a adus si Guvern!...

Am băgat un şi în titlu, deoarece acu’ o săptămînă scriam că Moşu’ ne-a adus doi premieri. ¤ De premieri nu ştiu dacă aveam nevoie, cum nici de Guvern nu simte nimeni fo’ bucurie că se instală!...În fond, ce face un Guvern, la noi? Mai ni’ca! ¤ Părerea mea e că doar cei numiţi miniştri, familiile lor, şi cei care vor să ajungă miniştri, sunt interesaţi de cestiune.¤ Ce, dacă la transporturi vine X sau Y, trenurile vor fi mai curate şi mai ieftine? Şoselele care urmau să fie gata în 2008, vor fi terminate totuşi în 2010? Să fim serioşi! ¤ Sau să luăm cazul ministrului Culturii : dl. Paleologu e foarte tînăr. Ceea ce e bine. E cult şi echilibrat – minunat! Dar ce credeţi c-o să reuşească? Nu mare lucru – cum n-au reuşit nici mulţii lui ante mergători...¤ Fiindcă hai s-o spunem pe-a dreaptă, nu contează cine vine la conducerea Sănătăţii, poporul tot ăl mai bolnav din Europa, va rămîne...¤ Sau, ce poa’ să facă de data asta dna. Andronescu, zisă Abramburica? Ce-a făcut şi-n ministeriatul anterior – nica (Nica îl cheamă şi pe unul dintre miniştri, care a mai ocupat odată fotoliul, fără urmări pozitive!)! E a greabilă Elena Udrea, a gătit sarmale la televizor, a dat cu mopu’ în direct, dar competenţa? Canci! ¤ Geaba ai idei, energie şi onestitate (presupunînd că le ai!), fără bani şi fără aghiotanţi cu idei moderne, tot nu’puşcă fo’ soluţie! ¤ Nu-s bani destui, nu-s specialişti mai nicăieri (nu mirile sunt de natură politică, nu profesională!). Deci, Guvernul e numit degeaba. Punct.¤ Na, că măcar m-am răcorit!...¤ Noroc cu nea Nelu că ne-a mai amuzat...la cimitirul Eroilor Revoluţiei, cînd a fost huiduit şi lovit cu monede...¤ Mde, viaţa azi devine periculoasă , nu doar pentru boschetari şi W. Bush (care era să primească şi el doi pantofi în tărtăcuţă, de la un ziarist irakian)...¤ Dar eu ce să mai zic, cînd într-o rea dimineaţă, mă pune Dracu’ să iau în serios o isterică de la TV1, care anunţa că, dînd un simplu telefon, dacă ghiceşti un oraş, iei 2.000 de lei. Oraşul de ghicit era, pe ecran BĂI-EŞTI. Simplu, mi-am zis, Băileşti! Şo pă te lefon : sun, robotul - zice că am noroc, doar dacă mai sun o dată. Mai sun, robotul zice că acum sunt şi mai norocos, dar să mai sun o dată. A treia oară, tot n-apuc să intru-n direct cu prezentatoarea, deoarece robotul mi-a zis că-s mai aproape ca oricînd de bani, dar pentru orice eventualitate, să mai sun o dată...¤ Constatînd cu ciudă că s-a-ntîlnit hoţul, cu prostul, am abandonat ideea, murmurînd texte liturgice printre buziţe. Şi ce credeţi? A suna unu’ şi a zis ce vroiam să zic şi eu – Băileşti, să trăieşti! ¤ La care s-a petrecut o minune : testul de pe ecran s-a extins, şi în loc de BĂI-EŞTI, a apărut BĂILE –--EŞTI!! ¤ Cum de CNAul permite ase menea escrocherii tocmai pe postul central, la care mai plătesc şi abonament, nu ştiu...¤ Pesemne că ăla care a căştigat 2.000 de lei în ziua aia, era de la CNA...¤ Nu e uşor nici pentru porci, zilele astea, fiindcă toţi bulimicii care i-au hrănit 11 luni cu dragoste părintească, tăbară acu’ cu cuţitele pe ei, să-i facă tobă şi cîrnaţi...¤ La Arad chiar, nişte bestii fură amendate deoarece au pocnit blajinele grohăitoare cu ciocanul, în loc să procedeze civilizat, ca-n UE ( muzică de Rahmaninov, anestezii cu canabis, scărpinat pe burtică de către Elena Udrea, şi abia apoi eutanasiere delicată, sub privirea feciorelnică a îngerilor care ating hawaiene celeste...¤ Da-n trei ani ne-am angajat să ne civilizăm şi noi. Atunci să te ţii procesiuni eleusine, la căpătîi de porcine!...¤ Eu am tăiat anul ăsta porcul...de ceramică (adică, puşculiţa), în care am găsit doar 6 lei (mi-ar fi prins bine măruntul ăla cu care au aruncat în Iliescu!) şi mi-am cumpărat un şoric. Flămînd, dar cu cugetul curat, cum îi stă bine românului...¤ Crăciun liniştit-fericit-armonic, boieri!

2 comentarii:

  1. La politica ne/am lamurit! Pe ei ii doare/n cot de popor , ba mai mult mister Basescu ne obsedeaza cu : ,,Sa traiti bine''! Asta cred ca vrea sa ne hipnotizeze . Vai de binele nostru ... Cat despre tampeniile de jocuri de la tV multi au cazut in plasa ! Stiu pensionari care au sunat de mai apoi s/au imprumutat in banca sa/si plateasca facturile la telefoane .Aveti grija ce faceti ca asta nu/i tara de oameni normali ! Poate 2009 le va lumina un pic mintile , dar ma indoiesc !

    RăspundețiȘtergere