luni, 9 martie 2009

Cu un Floricel nu se face primavara, bre!...

...de-aia apărură doi! ¤ Io mă-ntreb, cum de-n aceeaşi săptămînă apăru horticolul onomastic, şi-ncă dublu – după ce ani întregi nu dai de un Floricel, în mass-media? ¤ Nu ştiu dacă spionajul e pentru mine – personal, nu m-aş băga în aşa ceva, de teama deconspirării inerente; sigur că e bine plătit, dar tot nu mă tentează. ¤ Am citit şi eu cărţi cu spioni, am văzut filme cu Mata Hari, Sorge & 007, cred că am avut şi o mătuşă spioancă( ieri i-am făcut de 40 de zile!), dar mereu mă simt inhibat de subiect. Mi se părea că ţine de ficţiune. Văd că nu...¤ Nu-nţeleg cum Floricel Achim a putut să spioneze, sub ochii exersaţi ai atîtor militari şi SRIşti. Nu-nţeleg cum nici bulgarii nu s-au prins că Zikolov a colaborat cu serviciile secrete mioritice. Nu pricep nici care-i rolul Ukrainei în sosul ăsta misterios.¤ În fine, un bine tot există : că printre calicie şi violuri, au mai apărut şi delincvenţi de rang, precum spionii. ¤ Şi , în plus, e măgulitor să ştii că există cineva care are nevoie de informaţii despre biata noastră ţărişoară...¤ Dar, cum spuneam, mai apăru un Floricel, în presă, cam în acelaşi timp : Floricel Vitan, la Cluj. Ăsta ănsă are mai puţin spectaculos – era vorba doar de trafic de influenţă.¤ Oricum, eu pe viitor, o să mă feresc de ăia pe care-i cheamă Floricel, fiindcă, în ciuda numelui, sunt dubioşi...¤ Cît priveşte atitudinea Kievului, în privinţa primului Floricel...ce mai contează? Cînd aud de Kiev sunt la fel de prudent ca atunci cînd aud de Floricel...¤ Am avut un masterand, la Universitatea Cuza, Floricică : era la fel de dubios, deşi bag mîna-n foc că nu era spion.¤ Alt subiect de belea :cică se mai pun nişte biruri. Că statul e sărac, fiindcă e criză.¤ Bine, bre, dar de ce să fie şi cetăţenii foarte săraci? Eu înţeleg că e nevoie de bani, am priceput că s-au făcut restructurări, pensionări, s-a luat cumulul, se scumpeşte – IAR!!!- alcoolul & tutunul, dar chiar să pui impozit pe celulare şi ...brichete, e o mare porcărie! Bine că am brichetă, că alta nu-mi mai iau, chit că mă las de fumat, recesiunea mamii ei de existenţă! ¤ de băut va fi mai greu, dar, orice sacrificiu are un început, oi mati – cum zic spionii ucrainieni! ¤ Fiindcă tot vorbim de criză economică : am văzut pe tembelizor nişte părinţi care se rugau de orfelinate să le ia copiii, că nu au cu ce-i creşte. E posibil. ¤ Dar mă-ntreb, dacă eşti calic şi puturos şi fără calificare, de ce faci cinci-şase copii, animalule? ¤ La fel, mai aflai că unii-şi vînd casele în rate, ca să aibă dince trăi : dai casa azi şi ţi se oferă 600 de euro pe lună, timp de nu ştiu cîţi ani. Nu mai întreb unde locuiesc cei ce-o dau în rate (pesemne, pe la rude pe la ţară!), dar ce garanţie ai că ăla care-o cumpără nu fuge-n Australia mîine şi rămîi cu ea neachitată? (observaţi, n-am mai zis Italia sau Spania, că acolo nu mai sunt primiţi românii; am zis Australia, dar puteam zice Noua Zeenlandă, fiindcă departe şi depopulate, deci acolo te angajează şi dacă eşti babuin!).¤ Fiindcă nu sunteţi la curent, aflaţi că un italian care s-a dat drept român s-a trezit cu un cuţit în gît! Deci, nu vă daţi drept români în Italia, că o păţiţi :spuneţi că sunteţi din Patagonia. Pînă caută macaronarii pe hartă Patagonia, voi aţi întins-o de mult, şi puteţi cerşi liniştiţi la Fontana dei Trevi...¤ Să închei cu veşti mai bune : un ieşean care a fost condamnat pentru crimă, după ce a făcut pîrnaie degeaba, a fost eliberat, după nouă ani. Omul e încă tînăr, poate îşi reface viaţa, deşi...¤ Şi pentru cei care au treabă, mai des, la aeroportul Otopeni : s-a băgat un tren, fraţilor, pe ruta Gara de Nord/Henri Coandă. Ce bine! ¤ Că nu te mai jupoaie taximetriştii, care-ţi cereau un milion (vechi) pe aceeaşi rută.Trenul costă numai 6 lei! Sîc! ¤ În concluzie : cumpăraţi repede băutură, ţigări şi brichete, în cantităţi industriale. Şi luaţi bilet pentru Noua Zeenlandă. Altă şansă nu mai aveţi, v-o spune moşu’!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu