miercuri, 4 martie 2009

Un nou TEST ( de neştiinţă & incultură): Mîncărici de primăvară, imposibile, uşoare & sănătoase !

După cum, poate, prin absurd ( vorba lui Ionesco) aţi observat, veni primăvara, bre! Ergo – cum zice munteanul – e cazul să băgăm fibre & verdeţuri în noi, căci Baba Iarna taa aaareeee ne-a mai devitalizat, bestia! Tot cu şorici, slană şi caltaboşi, nu poţi intra în aprilie, vi tal, vigil & vivace. Bref – vorba lui Adrian Minune : cu ce ne hrănim acu’, cînd salariile nu s-or mîşcat ( vorba Leonidei Lari), dar sîngele musai să fie subţiat ( vorba lui Dracula) ?
Ce mînc io acu’, înainte de Paşte? La asta să-mi răspundeţi, fraţi căuzaşi (vorba lui Băl cescu). Vă ofer ocazia :
a) primăvara e anotimpul meu preferat, deoarece apare firu’ ierbii, ceapa verde, că măşile verzi, băncile vopsite ca brusturele, dolarii, spanacul, extratereştrii, ul terior urzicile, într-un tîrziu, ridichile, iar toxinele înmagazinate de Crăciun se vor duce…ca un fum! ;
b) io nu ţin post, fiindcă destul am ţinut înainte de 89 ( din motiv de Ceaşcă!) şi du pă, din motiv de Ilici ; în concluzie, mănînc ce apuc, fac vizite dese la rude, mă ni meresc adesea pe la recepţii la ambasade & vernisaje, lansări de carte, Ziua Na ţională a României, Ziua lui Sechelariu, noaptea Ginei Pistol, aniversarea lui Catalin Botezatu sau Zilele Cuvioasei Parascheva, unde se aruncă în populaţie cu 5.000 sarmale , 500 litri vin & cinci toalete ecologice;
c) eu înainte de Paşte sunt econom, fiindcă nu am servici, iar soţia e în Spania, la cules de căpşuni & resturi de tren, dar nu trimite nica’ acasă, ceara mamii ei de paraşută! Aşadar, io mînc iarbă (că e gratis!), sare (că o iau de pe mesele res taurantelor cu autoservire) şi biscuiţi (că-i fur din mîna copiilor mototoli care se dau „ uţa! „ prin parcuri);
d) eu ţin postu’ ăl negru, aşadar nu mă interesează subiectul;
e) eu ţin cu Dan Negru, aşa că nici pe mine nu mă interesează subiectul, deoarece Dan Negru n-o fi avînd el mare valoare, dar are 6.000 euro pe lună, deci dă de băut la fani, în prostie, tată! ;
f) Nu mănînc, dar beau, COMPENSATORIU, bă animalule ! ;
g) Suma viciilor e constantă, nu? Mănînc de post, dar fac sex în exces! Decît invers !

Comentarea îngăduitoare a răspunsurilor :
a) reuşiţi să îmbinaţi inutilul, cu neplăcutul ;
b) dovediţi un dezgustător oportunism!
c) puterea dvs. de adaptare este remarcabilă! ;
d) păcat! ;
e) aţi auzit de „ideal” , „verticalitate” , „demnitate” ? N-aţi auzit!
f) Bou eşti tu !
g) ah, eu de ce n-am norocul tău ?!…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu