duminică, 15 martie 2009

TEST de stiinta & (oarece) cultura: Unde mergeti la iarba verde ?

E primăvară, natura se redeşteaptă, pe cît mai poate, la ( un fel de) viaţă, păsărele se-ntorc din ţările exagerat de calde, cu trenul n-ai cum merge că e scump (şi, oricum, poate fi şi gre vă), aşa că-n week-end iei o pătură din păr de cămilă, un coş cu merinde diversificate (ca Scufiţa aia Roşie), iei şi familia , apoi ieşi să-ţi umpli plămînii cu oxigen, azot, fum de cocs, fîn ars, stronţiu şi ce - o mai fi prin smogul treimiist.
Răspundeţi sincer la întrebarea de mai sus, apoi verificaţi-vă inspiraţia :

a) eu merg în pădurice, cu toată familia, frigem mici, bem bere răcită în apa caldă de pe malul luminişului ( deşi în luminiş, de obicei, nu curge nici o apă!), jucăm volei cu piciorul, moţăim pe iarba reavănă , aruncăm cutiile goale de fasole cu costiţă în apă, apoi rîgîim fericiţi, cu toţii;
b) nu merg la iarbă verde că e – sigur! - poluată;
c) nu merg la iarbă fiindcă nu mai e verde – vorba melodiei „ ce fu green s-o uscat / ce iubii s-a demolat, mă !”;
d) merg la barul IARBA VERDE, deschis recent în cartier, unde joc biliard pe bani şi apoi mă bat cu ciumecii pe motiv că ambele echipe au trişat;
e) eu nu mă-nghesui cu toţi ghiolbanii, duminica, la iarbă verde, pentru că sunt şomer, soţia e casnică, copiii nu merg la şcoală (fiindca s-a dărîmat, a venit apa şi a o luat!), soacră-mea-i pensionară CAP şi, deci, putem să mergem marţea, miercurea şi joia ;
f) la iarbă verde nu am mai ieşit din aprilie 1989 – că acum avem cablu şi mă uit la programul tv Etno, în care cîntă Sorinel Puştiul, Viorica cu Ionică din Clejani, Angelica Stoican, Liviu Vasilică, Gheorghe Turda din Bucureşti şi deputata Irinuca Loghin;
g) la iarbă verde mă gîndesc dacă o să mă mai duc, fiindcă ultima oară am găsit în iarbă un guşter cam dezvoltat şi soacră-mea a făcut un pre-infarct, iar copiii – pipi pe ei( şi nu au alt spiel hosen!) ;
h) cu ce bani, mă ?!
i) de iarbă verde-mi arde, acum, cînd nu vor să ne primească în UE nici în 2007?!…

Comentarea răspunsurilor :
a) Sunteţi un idealist incorigibil!;
b) Sunteţi un pesimist incurabil;
c) Aveţi nostalgii păguboase;
d) Nu mai fiţi aşa pragmatic!
e) Vă bucuraţi de invidia noastră!…
f) Admirăm patriotismul dvs.!
g) Ghinionistule!
h) Vorbiţi frumos!
i) În fine, un om cu simţul realităţii! Felicitări!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu