miercuri, 6 mai 2009

Ce-aţi făcut de Cutremur?

a) io de Cutremur n-am făcut ni’ca, am aşteptat să se termine; ne-am terminat odată...
b) care cutremur? că dormeam profund şi visam superficial...
c) mi-am luat cîteva haine, bijuteriile, pilulele, valuta, actele personale, actele casei, fotografiile compromiţătoare, facturile curente, lenjerie de schimb pentru o lună, periuţa şi pasta şi... apoi le-am pus la loc, că trecuse...
d) terminaţi cu diversiunile : băgaţi cutremure de pămînt simulate, ca să nu observăm cutremurele sociale, nu? Silă mi-e!
e) eu şi familia, de cutremur, ca la orice sărbătoare, ne-am suit în maşină, am mers la margine de pădurice, am făcut grătar, am pus la CD player Carmen Şerban, am dansat din burice, am băut bere...atîta tot, ne-a mirat că de data asta era pustiu! Pesemne e o sărbătoare recentă şi încă nemediatizată...
f) m-am adăpostit lîngă o piesă de mobilier masiv, şi cînd s-a dărîmat uşa, aceasta a căzut pe mobilier şi m-a protejat...ce bine-i să gîndeşti!
g) am vrut să fug pe cîmp, că acolo nu se poate întîmpla nimic : am luat harta – cel mai apropiat cîmp era la 2 km.! Deci, m-am pus pe băut. Cînd m-am trezit din beţie, nu mai pomenea nimeni c-ar fi fost vreun seism...bine că-s rare, cutremurele astea, că altfel aş umbla numa’ beat!
h) m-a prins pe stradă : ştiam că trebuie să mă îndepărtez rapid de clădiri; deci, am fugit pe mijlocul şoselei. Şoferul care m-a lovit e acum lîngă mine şi-mi dă cu linguriţa compot...

Citind răspunsurile primite , rămînem uimiţi de lipsa de educaţie întru catastrofe a populaţiei! Zguduitura... n-a zguduit nimic. Păcat!

Seismolog de ocazie
Bogdan ULMU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu