duminică, 31 mai 2009

Omul, cel mai bun prieten al animalului...

Domne’, intrarăm în rîndul lumii, avînd şi noi doi suspecţi de gripă godăcească. Uraaaa!!!¤ Păi cum credeţi că scapă fo’ ţară, bre? Că lumea circulă, microbii – idem.¤ Sigur, unii milogi speră că, după modelul aviarei, cînd intrau mascaţii în ogradă, incinerau găinile şi plăteau despăgubiri proprietarului, ar fi frumos să se dea acum foc porcilor şi bani stăpînilor.¤ Mai aşteptaţi olecuţă, bre, că încă-s puţine cazuri...¤ Eu, prudent, cînd dau mîna cu anumiţi porci, o fac cu mănuşi de latex şi purtînd o mască protectoare. Ei se uită miraţi, dar eu ştiu ce ştiu...¤ Tot de la dihănii suferiră şi băcăuanii iubitori de circ (circ-circ, nu d-ăl electoral!) : cică fiindcă fu găsită o pisică moartă la Seche la poartă ( suspectă de turbare), oraşul fu băgat, cu forţa-n carantină, şi circarii plecară în tîrguri mai sănătoase. Dar au promis că revin, cînd iese oraşul din carantină...Ptiu! ¤ Păi băi, fraţilor & voi, cumnaţilor : cadavre de pisici găseşti, cu duiumul, în toate oraşele, ăsta nu-i motiv să le vîri în carantină! Păi ăia-n India ce tre’ să facă cu cadavrele de elefanţi, care-s mult mai greu de deplasat? ¤ Aşa, cu mîţa, dă-o-n sărăcie, o ridici , dai cu var sub ea, şi gata! ¤ Frustrezi bieţii copilaşi nevinovaţi din oraşul lui Sechelariu, numa’ fiindcă un motan ţăcănit a expiat? Hm...¤ Că tot vorbim de circ : domne’, mie nu-mi displace Băsescu – că altu’ mai bun, oricum n-apucăm – dar de ce se bagă-ntr-un populism ieftin şi care nu cadrează cu funcţia de preşedinte? Ce-i trebuia lui pe la Năsăud să-mbrace bundiţă locală şi pălărie cu coadă de păun? Şi, ca să fiu sincer, nici rîsul ăsta cu fasolele la vedere, parcă nu dă bine...¤ Oamenii care nu rîd niciodată, mă-ngrozesc; dar şi cei care se hlizesc într-una, îmi par dubioşi, zău aşa!...¤ Oricum, Băse e familist ( chiar dacă-i mai fuge ochiul în decolteu la Nuţi!), nu ca erotomanul ăla de Berlusconi care se afişează cu o amantă mai mică decît el cu 55 de cotolani! Huo! ¤ Bine face nevastă-sa (care chiar e o doamnă distinsă, n-are ce căuta lîngă ramolitul ăsta!), că-l lasă! ¤ Da să trecem de la animale, la legume : văd pe micul ecran, de cîteva săptămîni bune, o campanie ciudată, în care suntem somaţi să nu mai cumpărăm roşii frumoase, că-s periculoase. Şi să-i încurajăm pe grădinarii noştri, să nu mai luăm de la turci! ¤ Unu : eu nu cumpăr roşii urîte, numai fiindcă-s gustoase. Doi: n-am luat niciodată de la turci, decît cînd eram la Istanbul. Trei : sigur că vreau să-i încurajez pe-ai noştri, dar la Billa şi Kaufland (unde-mi fac piaţa), nu ştiu cît mai pot pătrunde ei... ¤ Da’ hai să vedeţi cum scap eu ţara de pîrnăiaşi, în două minute : am aflat că olandezii închid puşcării, fiindcă nu mai au deţinuţi. Ups! ¤ Fiindcă la noi e invers, propun să exportăm deţinuţi în Ţara lalelelor şi astfel, ale noastre nu vor mai fi aglomerate, iar ale lor vor avea clienţi şi nu se vor desfiinţa, lăsînd sute de gardieni, şomeri...¤ Cine n-are prin casă un om cu idei, ca mine, să-l cumpere ( mai ales că-l ia în natură, nu pe bani!).¤ Naşpa’ e că vor fi concediaţi 3.700 de angajaţi de la CFR; dar am înţeles că-s, cam toţi, pensionabili...¤ Oricum, iniţial se vorbea de 12.000, aşa că tot e şi-un mic bine, în asta ( că un mare bine, de unde? Poate la ăia din Olanda, care se plictisesc prin puşcării goale!...).¤ A fost aniversat...cine credeţi? Canalul Dunăre-Marea Neagră, care tocmai a-mplinit 25 de ani. Io zic un formal La mulţi ani!, deşi nu am înţeles la ce foloseşte. ¤ Prefer să-i spun un sincer Felicitări! lui Cornel Porumboiu, care a fost dublu premiat la Cannes.Că ăsta e folositor, tată, că duce faima ţării-n lume; Canalul ducea un vapor pe zi de colo, colo, nu se scotea nici motorina... ¤ Şi să-nchei optimist, cum mi-e felul, aflaţi că Iaşiul are încă un proprietar de avion. Ce bine! ¤ Înseamnă că teribila criză, cu care suntem speriaţi de finanţişti şi babe panicoase, nu-i chiar atît de mare cum o doresc duşmanii noştri...¤ Vă ţuc, dragilor! ( cum ar zice Florin Piersic, cînd e filmat).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu