luni, 6 iulie 2009

Ouăle, concediul, cercul vicios şi 23 August

Am mai auzit una bună, la televizor : cică tre’ să fim atenţi la ce fel de ouă cumpărăm, 90% din ele fiind dăunătoare! Ptiu! ¤ Păi de ce le băgaţi în comerţ, bre? Cică doar alea care au imprimat un număr care-ncepe cu 0, ori 1, îs mîncabile, că-s de găină de curte.¤ M-am uitat în frigider : toare începeau cu 2 şi 3 ! Deci, acum vă scrie un om otrăvit de către găini bezmetice şi de comercianţi veroşi...¤ La înmormîntare, faceţi-vă pomană şi aduceţi-mi , într-o băsmăluţă, cîteva ouşoare de la păsări de curte, măcar pe cealaltă lume să descopăr şi eu voluptatea alimentaţiei raţionale...¤ Acum, alta, dătătoare de speranţe : dl. Isărescu a zis că atunci cînd venim din vacanţă, vom găsi dobânzile la Bănci mai mici. Ce bine! ¤ Abia aştept să vin din vacanţă! De fapt, întîi ar urma să plec în vacanţă : dar n-am cu ce, fiindcă plătesc dobînzi mari la Bănci.¤ E un cerc vicios, ori mi se pare?!...¤ Domne’, m-am săturat şi de măririle astea, pe hîrtie, ale salariilor! Spunea într-o zi la tv că profesorul debutant, ca şi...scafandrul începător, după mărire, se vor trezi cu leafa...micşorată. Suntem, deci, prima ţară care măreşte, micşorînd...Ce bine! În fine, un domeniu în care n-avem concurenţă! ¤ Alt accident de avion, lîngă Clinceni.Hm...¤ Cu trei săptămîni în urmă, mai fu unul. Ce-i cu aparatele astea de zbor, bre? Sunt vechi? Aruncaţi-le! ¤ Sau sunt piloţii obosiţi? Sau e ghinion? Ori şi-a vîrît Necuratul coada? Oricum, ceva nu e-n ordine...¤ Păi în ritmul ăsta, o să rămînem fără avioane...¤ Se-ntîmplă şi la case mai mari : iote, o aeronavă care plecase din Ankara, spre Munchen, a aterizat...la Otopeni. ¤ Asta n-a fost rău : au mai făcut vînzare barurile de pe aeroport...¤ Nici cu cazul Ridzi nu e clară treaba : demisionează, ori nu? E vinovată sau doar impunibil-neglijentă? Strică, ori...repară imaginea partidului? ¤ „Iată-ntrebări care-aşteaptă răspuns!” – vorba cîntecului Margaretei Pâslaru. ¤ Şi ca să nu vă mai fierb, vă lămuresc şi de ce am pus în titlu data de 23 August : fiindcă atunci a decis OSCE să fie Ziua comemorării victimelor stalinismului şi a nazismului. Huo! ¤ Păi eu am apucat defilarea de la 23 August, în care nu se comemora, ci se sărbătorea eliberarea ţării noastre de sub jugul fascist ; şi-acum, să mă trezesc cu pocinogu-n casă? Ce mai, se duce de rîpă istoria asta!...Doar geografia o mai întrece.¤ Trei cazuri noi de gripă porcină, săptămîna ce trecu : ei şi? Nu mă îngrijorez, că nu plec din ţară pînă-n iarnă şi nici nu am cunoscuţi care vin din străinătate.¤ Putin închide cazinourile : nu e rău! Vicioşii ăia ar putea veni să le populeze pe-ale noastre, nu? ¤ Că Las Vegasul e mult mai departe. Deocamdată...¤ Azi va fi înmormîntat Michael Jackson : cu cît trec zilele, cu atîta începem să realizăm cît de mare devine pierderea acestui mare artist.¤ Şi fiindcă tot am vorbit, mai sus, de incertitudini : mai avea, ori nu, avere, starul? ¤ Oricum, din drepturi de autor se va scoate suficient pentru tot ce ţine de funerarii. Şi pentru ca urmaşii să ducă o viaţă ferită de griji.¤ Şi hai să-nchei (aparent) amuzant : ministrul culturii a anunţat că pînă-n 2020 Iaşiul nu poate deveni capitală europeană. De asta sunt sigur! ¤ Da’ ce garanţii are dl. Paleologu că va deveni atunci? ¤ De vreo doisprezece ani tot aud că se va întîmpla minunea : nu s-a întîmplat, că de-aiae minune, nu?!...A devenit Sibiul însă; pesemne, acolo nu plutea nimic miraculos în atmosferă...¤ Vă urez o săptămînă frumoasă şi lipsită de stres. O meritaţi.¤ Fie şi numai pentru faptul că mă citiţi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu