miercuri, 22 iulie 2009

Sunteţi imaginativ?

...Răspundeţi! Alo, nu se aude, răspundeţi!
Biiineeee!!! Atunci voi răspunde eu, na!...

a) măzgăliţi hîrtii în timp ce şeful vă vorbeşte? Şi ce anume desenaţi?
Cînd şeful vorbeşte io desenez numai mitraliere, spînzurători, bombe, cuţite, sticle cu otravă, miniştrii - fiindcă-l respect şi iubesc.
b) vă place să bateţi cuie în perete, să tăiaţi lemne, să zugrăviţi pereţii, să sortaţi cărbunii şi să reparaţi robinetul la baie?
Da, mie-mi plac chestiile gospodăreşti cum ar fi împletitul şosetelor de lînă pentru iarnă, pusul murăturilor pentru vară, bătutul covoarelor pentru duşumea, pocnitul copiilor cînd sunt obraznici, făcutul cuibului rîndunicilor nestatornice şi pe al măcăleandrilor discreţi, plisatul perdeluţelor de la cămară, stropitul muşcatelor cu aspirină lichidă etc.
c) dacă aţi putea lua viaţa de la capăt, ce meserie v-aţi alege?
Asta-i viaţă s-o iei de la capăt?! Te credeam om serios!!!
d) aveţi hobby? De ce?
Da, am un hobby principal, da-i secret. Am şi un hobby cvasi-public – băutul. Am avut şi un hobby nepermis –gînditul. Cînd ies la pensie îmi propun un hobby nobil – erotomania. Dar mai e pînă atunci...
e) ce cadou de Crăciun vă place?
De Crăciun se fac cadouri ? Nu ştiam! Apropos, cînd e Crăciunul, de Paşte?...
f) mergeţi la circ? Şi acuuuummm????!!!!
Da, merg şi acum, seară de seară, fiindcă nevastă-mea e dresoare de tigri şi-i e teamă să iasă singură pe stradă, după spectacol. Plus că socru-meu e pitic, tot la circ, iar un cumnat e îngrijitor involuntar de animale. Şi cînd ne reunim toată familia, pe la orele 22,30, încingem un chef! Oi mati!...
g) care-i animalul dvs. de companie preferat?
Soacra. Şi vecina de la etajul doi. Da’ prima e o companie impusă de nevastă şi socru...Vecina e impusă de calitatea ei de stricăciune îndemînoasă ce e ea...
h) cînd citiţi ziarul, ce jocuri căutaţi la pagina distractivă?
Jocul meu preferat din gazete e rubrica de decese. Că e pe înţelesul tuturor. Şi nu-ţi creează complexe – că acolo, toţi vom ajunge, pîş-pîş...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu