joi, 23 august 2007

Mergeţi la defilare de 23 august ?


Iată răspunsurile primite :

a) io merg la defilare de 23 august în fiecare săptămînă, fin’că mie-mi place să defilez; neam de neamul meu am defilat! ni se pare o datorie sacră de defilangiu;
b) ce defilare, mă? ne dă ceva?!;
c) de mic merg la defilare, cu tata : facem 5-6 portofele şi fo’ trei poşete, la fiecare sărbătoare! ;acu’ el doar ţine de şase, că-i tremură mîna, săracul!...;
d) fiind apetisantă, nu mă duc în înghesuială, deoarece este mitocani şi obsedaţi care mă pipăie, pretextînd că n-au altă balustradă, de care să se ţină cu mîna;
e) eu am fost, pe vremuri, în rîndul oamenilor de ordine - da, da, ăia care intonau, la încheierea paradei, „Internaţionala”! ; mie-mi plăcea că nouă, fiindcă eram vigilenţi şi importanţi, ne dădea pe bon, după defilare, doi mici cu muştar şi pîine gratis ; muştaru-l duceam acasă ;pîinea o strîngeam pentru porc... frumoase vremuri!...;
f) io n-am voie să defilez fiindcă am platfus definitiv; o să mă uit la televizor – dacă or transmite-o! ; şi dacă n-or pune jos, cerc roşu : la astea cu cerculeţ roşu nu mă lasă băr bată-meu să mă uit…;
g) …da’ ce-i la 23 August? de ce să defilăm, bă ?;
h) io defilez de Ziua Marinei, pe 15 august, aşa că…săriţi-mă ; şi-apoi, de Ziua Marinei e mai bine, că defilezi… pe apă!...plus că vine Neptun şi-ţi dă vin…apoi apar sirenele de la Fantasio şi-ţi dau …alte alea…de la popotă ne dă ghiudem…ce mai, ar trebui mutat 23 augustul , pe 15!

Comentarea (fără plăcere a) răspunsurilor :

a) ţineţi-o tot aşa : vor reveni vremurile bune!
b) …da’ iritabil mai eşti, mamaie!
c) …măcar bine că aţi rezolvat problema şomajului …
d) …ce vreţi, dezavantajul călăreţului!...
e) sunteţi bulimic?
f) păstraţi-vă candoarea, doamnă!
g) chiar?!...
h) ca de-obicei, v-am recunoscut, domnule Ananie Gagu!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu