joi, 23 august 2007

Scrisoare către bunul meu prieten Ananie Gagu (II)


Sublimă jartea penală, geamandură ruginită, într-un cuvînt, Gagule!

Trăiesc un sentiment de fericire : am aflat ieri că ai scăpat de Maria Scule Bosch, cea cu gemenii de 20, 22 şi 24 de ani. Sunt fericit de cîte ori o femeie scapă de tine ; eu, care-n principiu, sunt misogin, nu merg cu dispreţul pînă acolo încît să-i doresc vreunei femei să aibă de-a face prea mult cu o eroare genetică ca tine...Cu tine e periculos şi să respiri acelaşi aer, timp de 10 secunde, d-apăi să te joci de-a Terente, 10 ore! (cele 10 ore neînsemnînd că ai fi vreun viguros, ci că tot speri, timp de 10 ore, spre disperarea martirei de sub tine, să-ţi descoperi o geană de ...dispoziţie, cît de mică, spre-a penetra, vag, iresponsabila!).
Sigur, tu ca pensionar fruntaş ai tot timpul din lume, da’ poate că fomeia o vrea în astea 10 ore să facă vreun lucru util – să dea cu aspiratorul, să cureţe mazăre, să meargă la slujbă, să privească telenovele, să pună gogonele etc. Mi-e clar de multă vreme că doamnele cu un i.q. normal, în timpul alocat de tine realizării nenorocitei ăleia de ...înviorări, au flerul de-a se furişa tiptil de sub malac (tu) şi-a-şi vedea de treabă, liniştite; totul e să se-ntoarcă sub plăvan (tot tu) după 9 ore şi trei sferturi, ca să nu-ţi dea senzaţia că n-au apreciat efortul tău mental & oarecum fizic. Vorba aia care-ţi place atîta : decît un efort erotic inutil, mai bine un şpriţ util! „Noroc, prosit, să nu stea glaja, uite-aşa ai vrea să mori !” etc.
A propos de băut : pe 17 suntem invitaţi la Caransebeş, apoi la Reşiţa, Bozovici, Ceacova, Oţetul roşu, Găvăşgia, Miliuplicici şi alte localităţi idioate, descoperite de pedologul Mircică, pe harta judeţului Caras - Savarina. Anul ăsta să vii, fiindcă studenţii mei de la Zoologie vor să vadă dacă natura chiar a putut ejecta ceva atît de dezagreabil; am pus pariu cu ei , că da. Dacă nu vii, pierd pariul...Dacă vii, ai 15% din cîştig – doi nasturi militari de la tunica aia pierdută-n Wc-ul din Strehaia, cînd ai plecat în uniformă cu 20 volume şi te-ai întors în trening de damă, cu 20 de ghinde ...
Mariana dragă, fiindcă tot citeşti epistolele animalului, ascultă sfatul Moşului : fugi cît mai ai vreme! Nu i le prezenta pe Mădălina şi, mai ales, pe Pufi! (a mai nenorocit o căţeluşă, la Muzeul Teatrului Naţional). Şi nici nu accepta invitaţiile lui la perversiuni, chiar dacă la altceva nu e-n stare să invite. Şi cînd tot bagi peşti la borcan, fă-te că greşeşti caşalotul, şi aruncă-l dracu-n butoi, pune formol peste Nani şi închide butoiul, apoi aruncă polobocul în apa mării, fiindcă iarna nu-s salvamari, iar pescăruşii care vor ciuguli gagniuc la borcan vor scăpa brusc, de gripa aviară; iar noi - de gagniuci aviari...
Revin la tine, idiotule : după ce-o să te lase şi Mariana, du-te la Lisandrina Calboreanu-Birlic; are mereu ceva de băut, în casă. După ce te va da afară şi ea , te sfătuiesc să tragi o fugă la Voineasa : fosta ta iubită platonică de-acolo are 240 ha de pădure pe un munte. Şi n-are cine păzi pădurea. Prin pădure există ghindă, veveriţă, tampax, ciuperci otrăvitoare, scorburi, măcăleandri, nevăstuici, mucuri de ţigară, pădurari şi muguri de pin – toate în cantităţi suficiente ca să-ţi satisfaci fanteziile sexuale! A, să nu uit, la Văliug ( locul natal al lui Pompiliu , care-a slăbit cu 60 de kile, deci acu are doar 150 kg.!) am cunoscut-o pe şefa cazanelor de ţuică, o jună de 58 de cotolani, care caută un beţivan - s-o ia măcar pentru cazane. Cum tu ai mai trecut cu mine pe la Cazane, pe Dunăre, şi ai oprit vaporul, să vezi dacă acele Cazane au fiert ţuica, zic că eşti omul ideal şi pentru mireasa din Văliug...Plus că în ograda lui Pompi zburdă (inconştienţi) zeci de iepuraşi, pe care poţi să-i necinsteşti în voie...
Băiatul meu pleacă-n Italia pe 13 sept. şi m-a-ntrebat ce să-ţi aducă: o cizmă, i-am răspuns! Ca să fiţi două...
Adu-mi scrisoarea la Caransebeş, să faci economie la timbru, arghirofilule! Vezi că o să fie şi dl. Ş. acolo : nu mai e parlamentar, aşa că nu te mai pregăti să-l pupi în dos ; am eu ceva pen tru tine, de pupat! (fireşte, mă refer la volumul Tăiem porcul, cum îl preparăm, plin cu poze care te pot băga într-o dispoziţie erotică ). Hai, pa, pensionar prematur !

Un comentariu: