joi, 1 mai 2008

1 mai tembel, in fata ... tembelizorului


Îmi torn un şpriţ slab, slaaab! şi deschid televizorul : cum nu mă invită nimeni la iarbă verde, nu tre’ să defilez, nu mă cheamă nimeni la servici, sunt ghiftuit – după Paşte şi mă menajez fiindcă vine Ziua Bărbatului (azi, după şpriţ, doar salate şi ceaiuri), ce să fac? Mă masochinizez (pardon de expresie) în faţa micului ecrănel. Şi ce văd, relatez obiectiv :
- PSD dă cu mici în populaţie, în multe judeţe : alte partide, oferă boi la proţap sau gulaş; bătăi serioase între nemîncaţi , care amintesc episodul Sechelariu, de acum cîţiva ani;
- Un moş nebun trage cu puşca în cîini şi chiar, ghiujul naibii, ucide unul ; şi asta se întîmplă chiar în centrul Bucureştiului! (exact, cam tot pe-acolo pe unde o tînără intră într-un bloc vechi şi cade în beciul casei, cu podeaua şubredă!) ;
- Într-un garaj , nişte ramoliţi ascultă Internaţionala şi vor să legifereze PCR; nu-i înţeleg, de 19 ani încoa’ (doar şi pe vremea lui Ceaşcă, tot ei plăteau micii, ca şi acum ; numai că azi se pot pune la coada pomenii candidaţilor PSD, şi mănîncă pe dai boj’); în replică, nişte hazeaice moscovite, fac şi ele grevă de ciudă că „ole, ole, comunismul nu mai e!”;
- O reclamă la ciocolata ROM, este şi ea stupidă : o paceaură se bronzează pe yaht şi vine un mîrlete cu casetofon cu manele, iar morala publicitară e „distracţie românească”. Ptiu!;
- Turişti ghinionişti – copii din Deva întorşi din Germania & Franţa, o româncă ucisă-n Egipt, un alt compatriot s-a sinucis în închisoare, în Italia; hm...;
- Emil Boc operat de pietre la rinichi, la Cluj, deci a lipsit de la campania mascată de 1 Mai; dar motivat! ;
- Fanfara lui Ţăndărică a avut accident spre litoral : cică nu e primul, din ultima săptămînă ( acu’ cîteva zile au făcut indigestie de la un peşte stricat ; jenant!);

E seară deja, ştirile tv m-au îndobitocit, n-am înţeles nimic din viaţa asta sărbătorească şi mă-ntreb, cu groază, cum o arăta atunci viaţa searbădă şi plicticoasă a zilelor trecute-n calendar fără culoare...

*foto preluata de pe http://paintingthesky.files.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu