sâmbătă, 10 mai 2008

Schimbarea lui Gigi Becali si serialul Moculescu

De cîteva zile se tot dă pe postul tv (indiferent cum se numeşte el) un interviu cu domnul Becali. Dialogul este itinerat de la televiziune, la televiziune şi mediatizatul personaj explică acelaşi lucru : nici vorbă de intenţie de mituire a fotbaliştilor clujeni! Geanta cu bani era destinată unei tranzacţii, care, din cauză că a intervenit poliţia, a eşuat. Iar prezenţa lui Coman alături de purtătorii servietei, ţine de rudenie, nu de intermediere...Simplu, nu?
Un singur lucru e schimbat, în turneul de note explicative verbale al domnului Becali : atitudinea. Arogantul d’anţărţ este înlocuit, în identitatea becaliană, de un om cumpătat, care nu ridică tonul, nu mai pleacă din emisiune dacă se enervează, nu mai ameninţă în stînga şi-n dreapta...parcă-i sosia lui Gigi, zău aşa! Schimbarea de ton poate fi interpretată şi ca o recunoaştere tacită a culpei. De restul, se ocupă alte instanţe.
Pe de altă parte, întreb şi eu, nu dau cu paru’ : de ce trebuia să trimită patronul Stelei bani lichizi, într-o geantă concretă? Ca să ajute urmăritorii în constatarea flagrantului? Nu există conturi? Nu există carduri? Iei IBANul cardului tuturor soşiilor de fotbalişti clujeni (sau la celibatari, al mătuşilor Tamara!) şi alimentezi cardul printr-o firmă fantomă, care se desfiinţează imediat ce a trimis banii. Nu era mai simplu? Morala : nu ajunge să ai bani şi să fii şmecher – mai trebuie şi o minte sclipitoare, pentru organizarea acţiunilor periculoase...(aţi înţeles, desigur, că-i sugerez timid, domnului Becali, ca-n viitoarele malversaţiuni să conteze pe ideile mele virginale, nepoluate de politică, belşug şi succese/eşecuri fotbalistice).
¤
Alt „serial” care devine jenant este cel al ex-cuplului Moculescu. Muzicianul este foarte cunoscut, are melodii celebre, la activ, este prezent foarte des pe micul ecran, deci nu e un figurant din Noră pentru mama sau Aşa-s socrii! , Du-te-n colo, Coană Mare! ori alte telenovele live.
De asemenea, ex-doamna de la domnu’ arată bine, vorbeşte ca o intelectuală, pare un om echilibrat, de ce trebuie să-şi exhibe cherelele la televiziune? Nu pot discuta între patru ochi?
Dacă nu mai pot, să-şi rezolve litigiile prin avocaţi, dar să nu mai strice serile telemanilor cu ţigăneli care aruncă-n penibil postul tv, pe ei doi, copiii lor şi pe noi!
Fiindcă s-ar putea să existe pe lume şi oameni care, cînd trec pe lîngă o uşă, rezistă tentaţiei de-a privi, cu libidinoşenie , pe gaura cheii...

Un comentariu:

  1. Soțul meu a cerut divorțul, dar cu ajutorul Dr. Dawn Acuna, eu și soțul meu trăim în pace, cu bucurie și fericire, Dr, Dawn acuna a ajutat-o ​​cu o vrajă de dragoste puternică care l-a făcut pe soțul meu să realizeze cât de specială sunt și acum mă tratează ca pe o regină și mă îmbrățișează toată noaptea, asta este ceea ce mi-am dorit vreodată de la soțul meu, datorită Dr. Dawn acuna, contact pe Whatsapp:{ +2348032246310 }
    *Dacă vrei să te împaci cu iubitul tău.
    *Dacă doriți ca plante medicinale să conceapă.
    *Dacă vrei un inel magic.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă vrei să devii celebru în afacerea ta.
    Si altii,
    Îți promit 💯 la sută rezultat pozitiv, e sinceră, se ține mereu de cuvintele ei.

    RăspundețiȘtergere