duminică, 4 mai 2008

A-nceput circul !

...Care circ? Cum care, campania electorală! ¤ Mie-mi place că, după aruncarea cu mici & bere în populaţia hămesită – la 1 Mai, de ziua... nimănui – se dădu o lege cum că nu mai e voie foloase necuvenite la alegători, decît cartoane tip ambalaj, pixuri din Taiwan, brelocuri apolitice, pioneze ergonomice , măsline la bucată, carneţele chinezeşti, steguleţe imparţiale & scobitori ecologice. Scîrţ! ¤ Că dacă duceai pensionarului acasă un litru de ulei şi o pungă de făină cu sigla unui partid, chiar îl influenţai!...¤ Io nu cred că avem alegători profesionişti, în România, în procent mai mare de 25% ; electoratul nostru, de după 1990, lua zahăr de la ţărănişti, ulei de la liberali, făină de la PSD, cîrnaţi de la Vadim, Tokai de la UDMR şi vota cu...cine credea el că e bine.¤ Aşa că îl momeşti cu friptane, ţuici, ori cu pixuri, el le ia, zice „mulţam’!” şi pune ştampila... în altă parte.¤ Personal, dacă prin absurd aş fi primit în rîndul candidaţilor la un loc politic mult-rîvnit, aş aplica metoda Spirache Necşulescu ot Titanic Vals : nu numai că nu le-aş oferi alegătorilor cîrnaţi, ori şireturi de pantofi, dar i-aş avertiza că nici nu pot promite măcar, bunăstarea; le-aş spune cu amărăciune sinceră că, indiferent dacă aş fi numit parlamentar, primar, preş CJ, sau consilier local, de unul singur nu pot schimba în bine, ţara. ¤ Numai escrocii şi schizoizii ne avertizează, din afişe electorale, „voi face şi voi drege pentru voi, pentru oraşul nostru!...”. Sanchi! ¤ Cine-i lasă – chiar dacă ei ar fi de bună-credinţă? Intri-n tăvălug, ţi se dictează, tre’ să recuperezi milioanele investite-n campanie, tre’ să asculţi priorităţile formaţiunii tale politice, tre’ să nu mişti în front, căci zbori.¤ Nu mai avem 14 ani, să credem că politicienii mai au timp să se gîndească la binele poporului : ei sunt în cursa contra-cronometru pentru prosperitatea partidului şi a lor, personală. ¤ Eu am zis-o fiindcă simţeam că explodez, altfel, simţindu-mă jignit de atacurile politice de campanie şi promisiunile mincinoase. Şi fiindcă n-am ce pierde, oricum...¤ Rămîn acelaşi diletant & insignifiant alegător, care oricum nu votează, niciodată, în oraşul său natal.¤ Pe de altă parte, e amuzant (ca să nu zic imbecil!) faptul că apar candidaţi cu nume identice, pe liste : numele Gh.Flutur apare de două ori, la Suceava ; I.Bolojan, tot de două ori, la Oradea; la Deva, Mircea Muntean se luptă cu...Mircia Muntean ş.a.m.d. ¤ Deci, alege - dacă nu eşti vigilent, la maximum! ¤ Şi artiştii sunt prinşi în campania electorală : ei nu au preferinţe – bani să iasă! ¤ 3rei Sud-Est, Holograf, Fane Bănică, Furdui Iancu, Cotabiţă, Loredana, Adi Minune, Voltaj, Anda Adam, Maria Cîrneci ş.a. fac şi ei un ban bun ( între 2 şi 10 mii de euro!) cu ocazia Sfintelor Sărbători... electorale. ¤ Păcat că nu-s anual, alegeri! Şi păcat că nu profită de ele şi ceilalţi artişti, din teatre, spre exemplu, care au salarii indecente de numai 8-900 de lei!... ¤ Apropos de salarii : vestea bună e că, alea medii, vor ajunge la 490 euro, brut. Vestea rea e că se va întîmpla abia în 2010...¤ Şi ca să-nchei cu campania electorală – de care m-am plictisit ca de reclama aia cu Giusto („o s-aveţi un nepoţel!”) : am văzut, în fine, un afiş atractiv . Cinci fete goale, vor un primar nou la sectorul 5, Bucureşti.¤ Păcat că goliciunea lor era acoperită cu postere. ¤ Oricum, e un început...¤ Şi ca să-nchei vesel, aflaţi că-l simpatizez pe Geoană, de cînd a anunţat că vrea o femeie-premier; eu aş vrea tot Guvernul, format din femei! ¤ Dezastrul nu poate fi mai mare; dar măcar îţi mai poţi clăti ochii ( în cazul în care ministrele vor arăta ca Elena Udrea, nu ca Rodica Stănoiu!). ¤ Şi fiindcă tot vorovim de paceaure îndemînoase : aflaţi că Bahmu a-nceput o emisiune la Kanal D în care stă de vorbă cu oamenii obişnuiţi, care n-au unde să-şi descarce sufletul. Nu e rău.¤ Cît i-o ajuta pieptoasa însă, nu se ştie, deoarece şi ea ar avea nevoie de un duhovnic...¤ Vă pup în fundul curţii, alegători dvs.!

Un comentariu:

  1. Soțul meu a cerut divorțul, dar cu ajutorul Dr. Dawn Acuna, eu și soțul meu trăim în pace, cu bucurie și fericire, Dr, Dawn acuna a ajutat-o ​​cu o vrajă de dragoste puternică care l-a făcut pe soțul meu să realizeze cât de specială sunt și acum mă tratează ca pe o regină și mă îmbrățișează toată noaptea, asta este ceea ce mi-am dorit vreodată de la soțul meu, datorită Dr. Dawn acuna, contact pe Whatsapp:{ +2348032246310 }
    *Dacă vrei să te împaci cu iubitul tău.
    *Dacă doriți ca plante medicinale să conceapă.
    *Dacă vrei un inel magic.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă vrei să devii celebru în afacerea ta.
    Si altii,
    Îți promit 💯 la sută rezultat pozitiv, e sinceră, se ține mereu de cuvintele ei.

    RăspundețiȘtergere