luni, 5 mai 2008

Fraze care ma calca pe nervi, de 20 de ani ...

Aceste poncife, iniţial, am vrut să le şi comentez, să explic de ce îmi creeau alergii. Apoi, după ce le-am recitit, mi-am dat seama că e inutil, cititorii mei fiind oleacă mai inteligenţi decît mine, şi infinit mai inteligenţi decît emiţătorii deranjantelor clişee verbale :

- V-am votat şi-acu-mi pare rău!
- Noi, actorii, suntem ca nişte copii, zău!...
- Bine era pe vremea lui Ceauşescu!
- Pe micii spectatori nu-i poţi minţi!
- Sunt prea sărac, să-mi cumpăr haine ieftine!
- Iubirea trece, obligatoriu, prin stomac!
- În Japonia a-ntîrziat un tren 5 minute şi şi-au cerut scuze!...
- Copiii ştiu mai multe prostii sexuale, decît noi!
- Nu-s locuri de muncă-n România, tre’ să plec în Spania!
- Domne’, s-o fi pus pe vremuri soia în mezel, da’ acum se... pune hîrtie igienică! Ptiu!
- Basarabia care ne doare...oi, mati!
- Fetele bune n-au noroc! Of!...
- Bine era, pe vremuri, de 1 Mai : mici, bere, iarbă verde...
- Iaşiul va fi Capitala culturală a Europei! Ura!
- Rromii sunt persecutaţi în România!
- Cum să răzbesc, dacă nu-s în nici o mafie?
- Ciolanul, ha-ha, ciolanul! Se luptă pentru ciolan, ai Dracu’!
- Toţi intelectualii-s vicioşi, dă-i naibii!
- Doamnele nu practică felaţia, obsedatule!
- Io’ dacă nu mănînc o ciorbă la prînz, cu multă pîine, nu mă satur!
- Am divorţat numai din vina lui!
- De ce în Anglia aş fi cîştigat 3.000 de euro, iar aici, numai 300?
- Dor de Nichita, poetul-nepereche !...
- Superficial, ca orice Mitică (bucureştean)!
- Tot Banatu-i fruncea!...
- Dacă nu era Ceauşescu, n-aţi fi avut metrou, amărîţilor!
- Distracţie, tată : mîncare, băutură, manele!
- Întîrzii 5 minute şi vin!
- Ooooo! Dai de băut, fericitule!
- Da’ ce, iubire fără certificat nu se poate?!...
- Las’ că merge şi-aşa!...
- Tu nici nu erai născut, cînd io citeam Borges!
- De ce-l dispreţuieşti pe Vali Vijelie? Ai vrea să ai banii lui!...
- Ştii tu ce-i munca? Ai prăşit, ai plivit, ai cules buruian’, ai dat de mîncare la porc?...
- Rău e să fii tînăr – nu te respectă nimeni!...
- Are, c-a furat! Io de ce n-am?!...

* foto preluata de pe: http://flax-.deviantart.com/art/two-old-men-43978975

Un comentariu:

  1. Soțul meu a cerut divorțul, dar cu ajutorul Dr. Dawn Acuna, eu și soțul meu trăim în pace, cu bucurie și fericire, Dr, Dawn acuna a ajutat-o ​​cu o vrajă de dragoste puternică care l-a făcut pe soțul meu să realizeze cât de specială sunt și acum mă tratează ca pe o regină și mă îmbrățișează toată noaptea, asta este ceea ce mi-am dorit vreodată de la soțul meu, datorită Dr. Dawn acuna, contact pe Whatsapp:{ +2348032246310 }
    *Dacă vrei să te împaci cu iubitul tău.
    *Dacă doriți ca plante medicinale să conceapă.
    *Dacă vrei un inel magic.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă vrei să devii celebru în afacerea ta.
    Si altii,
    Îți promit �� la sută rezultat pozitiv, e sinceră, se ține mereu de cuvintele ei.

    RăspundețiȘtergere