luni, 12 mai 2008

O societate fără prinţip’...

...Vorbesc despre a noastră, desigur! ¤ De unde am dedus asta? Da’ de unde nu se deduce! ¤ Nu e zi să nu deschizi televizorul, gazeta, ori ochii şi să nu te scîrbeşti! România arată, azi, precum o ţară locuită de consumatori de sare amară – toţi au expresii dezagreabile, strîmbături greu de suportat, gînduri gri, spre negru...¤ In primul rînd, sunt uimit de declaraţia unui domn care spune că ar fi purtătorul de cuvînt al Organizaţiei ...Bărbaţilor din România. Ptiu! ¤ Da’ ce, e organizaţie secretă? Eu de ce nu ştiu nimic? Că şi-aşa sunt dezorganizat, mi-ar prinde bine o organizaţie, mă mai disciplinează naibii!...Aştept să fiu contactat, bre! ¤ Pe de altă parte, lui Becali i se pregăteşte ceva : acum i s-a mai dezgropat şi un dosar vechi, de-acu’ doi ani, în care promisese o sacoşă cu bani şi Gloriei Bistriţa...Vezi, vrea omu’ să facă un bine, să contribuie la prosperitatea unor fotbalişti amărîţi, şi-ajunge pe mîna procurorilor! ¤Păi, nea Jiji, pe viitor dă sacoşele cu bani direct procurorilor, e la fel de ineficient : că rezultatul de pe tabela de marcaj tot nu se schimbă, banii oricum îi pierzi, dar măcar ai oleacă de linişte din partea organelor. ¤ Plus că aceste şpăgi repetate, cu o singură destinaţie, creează complexe sensibililor din alte domenii de activitate : învăţămînt, astronautică, ecarisaj etc. ¤ adică, ce, io-s mai prost ca nu ştiu care mingicar de la Cluj? Io de ce nu primesc şpagă? ¤ Cred că studenţii, doctoranzii, actorii şi bucătarii cu care am lucrat, de-a lungul anilor, ar trebui să se unească şi să facă, concret, ceva să-mi anestezieze complexul socio/ profesional...¤ Că dacă unii nu mai au vîrsta necesară jucării elegantului sport, nu-nseamnă că nu duc dorul mitei! Şpagă poţi primi la orice vîrstă, teteo! Reţineţi! ¤ Altă chestie care nu mi se pare normală : se dădură premiile Bulevard, ale Kanal D-ului. Monica Columbeanu luă distincţia pentru cea mai bine îmbrăcată vedetă. Da’ cine are chef s-o vadă îmbrăcată? ¤ La fel, Bahmu’ a primit premiul Mămica anului : probabil aici a fost decisivă proba de alăptat...¤ Mă enervează şi faptul că mareşalul Antonescu, reabilitat parţial, s-a trezit, din nou, acuzat că e criminal de război.Hm...¤ Avem o justiţie hotărîtă, tată! ¤ Bietul mareşal, a dus-o greu doar în două momente : înainte de-a muri şi după ce a murit. ¤ Am văzut şi o emisiune cu studenţi şi DJ prinşi cu droguri, pe la Costineşti. Asta chiar nu-i bine, dar ai cu cine te-nţelege?!...¤ Tot aşa cum m-a indignat ştirea cu oligoidul ăla care zgîria maşinile de lux cu un cui, fiindcă ...nu-i suferă pe bogaţi. ¤ Da’ şi proprietarii celor 15 automobile zgîriate ar trebui să-l pocnească, pe rînd, fiindcă nici răutatea e nesuferită...¤ Ca să mai spun şi ceva care mi-a plăcut, o să vorbesc de vizita Prinţului Charles, în Ardeal : mi-a umplut inima de mîndrie turul tîrgului de produse culinare, pe care prinţul l-a făcut cu încîntare :a gustat pîine de casă, cîrnaţi, slănină, brînză, dulceaţă de rubarbă, vin, ţuică, miere...Ce mai, a devenit de-al nostru. Şi e bine, că la capitolul nobili, stăm tare prost! ¤ Ca să-nchei vesel, cum mi-e felul : ştiţi că nu mai aveţi voie să fotografiaţi urşi? Nici să-i hrăniţi! Amenda e de 1.500 de lei! ¤ Te cred : de mult era nevoie de această măsură drastică a Primăriei Braşov : în primul rînd, ursoaicele nu-s fotogenice, imediat ce-au ieşit din hibernare ; pe de altă parte, sunt urşi care ţin regim, şi nu au voie toate lăturile cu care-i îndopau unii locatari inconştienţi...¤ În rest, pregătiţi-vă temeinic pentru vot. Pa!...

Un comentariu:

  1. Soțul meu a cerut divorțul, dar cu ajutorul Dr. Dawn Acuna, eu și soțul meu trăim în pace, cu bucurie și fericire, Dr, Dawn acuna a ajutat-o ​​cu o vrajă de dragoste puternică care l-a făcut pe soțul meu să realizeze cât de specială sunt și acum mă tratează ca pe o regină și mă îmbrățișează toată noaptea, asta este ceea ce mi-am dorit vreodată de la soțul meu, datorită Dr. Dawn acuna, contact pe Whatsapp:{ +2348032246310 }
    *Dacă vrei să te împaci cu iubitul tău.
    *Dacă doriți ca plante medicinale să conceapă.
    *Dacă vrei un inel magic.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă vrei să devii celebru în afacerea ta.
    Si altii,
    Îți promit 💯 la sută rezultat pozitiv, e sinceră, se ține mereu de cuvintele ei.

    RăspundețiȘtergere