luni, 26 mai 2008

Ghinionul vigil numit Eurovision

Băi domnilor şi bre doamnelor, aflaţi pe această cale că România nu ar mai trebui să participe la Eurovision din simplul motiv că nu e dorită acolo.¤ Io nu cred că ai noştri fură, sîmbătă, printre ageamii, dimpotrivă; nu cred nici că momentul României fu depunctat pe motiv de lipsă mizanscenă & coregrafie. ¤ Nici nu vîr totul în trena geo-politicii. ¤ Dar ceva-ceva din fiecare, sigur a fost! ¤ Cred însă că e, mai presus de orice, ghinionul bazat pe look nenorocit : nu ne iubeşte nimeni, pe pămînt! Suntem, vorba unei cărţi, Singuri pe lume!...”Toţi ne bate, toţi ne-njură / Nimeni nu-ţi dă prăjitură!”¤ Şi-atunci, de ce ne vîrîm cu forţa pe gîtul Străinătăţii, a spurcatelor lifte doritoare de vendetta? Unde-i demnitatea naţională? “Nu ne vindem ţara!” – mai ales că, nimeni n-o vrea… ¤ Ptiu! ¤ Bine măcar că luarăm consolatorul premiu pentru a mai babană compoziţie – Pe o margine de lume, muzica fiind compusă de Andrei Tudor.¤ Titlul însă nu fu de bun-augur pentru Nico & Vlad…¤ Şi că tot vorovirăm de ei :domne’, dar nu se puteau îmbrăca mai ca lumea? Ea era ca la nunta din Ferentari (chiar dacă avea presărate pe material cristale Swarovski!), el - ca la botezul din Dămăroaia (chiar dacă blugii erau de firmă). Mda…¤ Şi fiindcă tot vorovirăm de look : ce ziceţi de românaşii arestaţi de FBI, la Chicago? Păi ce, doar Capone? Noi om fi nişte fraieri? Şi mioriticii le au cu hold-upul, tată!...¤ Da’ să vă dau şi o veste bună : cînd zic bună, înţelegeţi că e ceva dinafara ţării…Carla Bruni scoate al treilea album din cariera de guristă. Nu e de mirare : eu am văzut filme în care Lica Gheorghiu juca, numai fiindcă era fiica lui Dej…¤ Şi fiindcă pomenii de fii & fiice de ex-ştabi : la Cultural se dădu un interviu cu Petru Popescu, despre care media a susţinut, zilele astea, cînd scriitorul e-n ţară, că fu iubirea vieţii Zoiei Ceauşescu. ¤ Zoia era destul de lipsită de exigenţă-n amor, deci nu ne dă pe spate “dezvăluirea”; apoi, puţini îşi amintesc că tatăl lui Petru – Radu Popescu – era şi el cunoscut gazetar de stînga, prieten cu Sahia, Zaharia Stancu şu G. Macovescu, deci n-a fost un dizident, cum vrea să afirme azi.¤ Vrem monedă euro! O obţinem – da-n 2014! ¤ Chestia e ce vom face atunci cu ea? (noi, puţinii supravieţuitori care vor hălădui, atunci, pe aceste meleaguri). ¤ Altă veste mîhnitoare : în Basarabia sunt hărţuiţi ziariştii! Huo! ¤ Altă chestie comică : deşi unii angajaţi au salarii de doar 700 lei, cîştigă, din bonusuri , sporuri, stimulente. Se pare că suntem ţara cu cele mai multe suplimente financiare! ¤ Nu e rău : da’ să beneficieze de ele toţi merituoşii – de la ăl cu ţîţa-n gură, pînâ la cel cu barba sură! ¤ Fu’ cod galben : vă descurcarăţi? Eu, da! Fiindcă fac parte din puţinii ghinionişti care nu apar lunar, pe tembelizor, văitîndu-se că “veni valul şi-mi luă calul!”. Mien u-mi ia nimic valul, da’ nici num ă trezesc cu ajutoare de sute de mii de lei, fiindcă pierdui o cociobă de 40 de lei şi o capră de 70 de lei…¤ Ghinion, cum zisei şu-n titlu.¤ Da’ să trecem la chestii olecuţă mai nostime : la parade gay, de sîmbătă, în fine, fu linişte. Da’ ştiţi de ce? Fiindcă fiecare homosexual era însoţit de patru jandarmi. Va veni vremea să fie doar unul de om? Fără îndoială! ¤ S-au schimbat şi mentalităţi mult mai grave…¤ Altă veste optimizantă : acu’ două zile s-a înfiinţat primul sindicat al…preoţilor! Sunt deja 35 de membri. E un început, nu?!...¤ Şi o altă veste co(s)mică :la Tg. Mureş se-nfiinţă şcoala de coşari! Mă rog, cine mai are coş, azi? ¤ Românul are grija coşului zilnic, nu a celui de pe casă…¤ Eu, idem. Pa!

Un comentariu:

  1. Soțul meu a cerut divorțul, dar cu ajutorul Dr. Dawn Acuna, eu și soțul meu trăim în pace, cu bucurie și fericire, Dr, Dawn acuna a ajutat-o ​​cu o vrajă de dragoste puternică care l-a făcut pe soțul meu să realizeze cât de specială sunt și acum mă tratează ca pe o regină și mă îmbrățișează toată noaptea, asta este ceea ce mi-am dorit vreodată de la soțul meu, datorită Dr. Dawn acuna, contact pe Whatsapp:{ +2348032246310 }
    *Dacă vrei să te împaci cu iubitul tău.
    *Dacă doriți ca plante medicinale să conceapă.
    *Dacă vrei un inel magic.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă vrei să devii celebru în afacerea ta.
    Si altii,
    Îți promit 💯 la sută rezultat pozitiv, e sinceră, se ține mereu de cuvintele ei.

    RăspundețiȘtergere