sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Goluri normale şi goluri...umplute!

Domne, hai să-ncep cu una bună ( că de alea rele, v-oţi fi săturat!) : România intră-n Euro 2008, după o ciudată absenţă. ¤ Rezultatul jocului cu Albania, fu încurajator : 6:1. ¤ Da’ să nu ne culcăm pe-o ureche, fiindcă , deşi capi de serie, grupa se pare că-i a mai nasoală din lume! ¤ România ieşi bine şi la topul ălor mai eficiente naţionale (incredibil, locul 4!), şi poate echipa lui Piţi spală ruşinea celor de club, ce trebuiau să se califice dar...n-au avut valoare & baftă.¤ Iar faptul că am ieşit prima în grupă (înaintea Olandei!) nu-i de colo. ¤ Ce s-a întîmplat între Steaua şi Dinamo, nu mai contează, zău! ¤ Cel puţin, în momentul acesta...¤ Că tot suntem la topuri & veşti bune : se constată că avem fix 9 miliardari în dolari! Brava! La mai mulţi! ¤ Da’ şi-acilea mă-ntristează ideea că Ucraina, Polonia şi Cehia ne-o luară înainte! Ptiu! ¤ Oricum, zilele astea luă şi Patriciu nişte miliarde de dolari, ceea ce-nseamnă că putem urca în top. ¤ Da’ şi leul se deprecie ceva teribil, ţaţo, şi cum am ghinionul să am multe dări în euro (chiar dacă le plătesc cu lei), nu mi-e bine. Trecu moneda europeană de 3, 5 , ceea ce mă frisonează, deoarece salariul nostru nu se aliniează la cifra-cheie...¤ Mă mai linişti Mugur Isărescu, singurul optimist din România, care zise că aşa e normal. ¤ O fi, da’ la retribuţia mea se simte schimbarea, bre! ¤ Mai muriră, zilele trecute, unii oameni importanţi : pentru noi – arhimandritul Ioanichie Bălan ( cel ce a scris Vieţile Sfinţilor) şi pentru întreaga lume – marele coregraf Bejart. ¤ Altă veste bună : un ieşean de 83 de ani fu graţiat. E bine. Că oricum nu mai avea mult de stat la pîrnaie...¤ Măcar să o merlească acasă – locul ideal pentru dat cotu’.¤ Ce-mi mai plăcu’, în ultimele zile? Că Cesaria Evora l-a evitat , în timpul turneului de la Chişinău, pe Voronin. Normal! ¤ Şi ce-mi mai plăcu : medicii redescoperiră că vinul roşu e minunat pentru boli cardiovasculare, diabet, infarct acut.¤ Asta fu partea a bună ; cea rea : nu mai mult de două pahare. Naşpa’!¤ Eu zic că şi dacă dai pe gît patru pahare, rău n-are cum fi!...¤ În cel mai rău caz, nu are eficienţă şi starea sănătăţii rămîne...ca-n tren! ¤ A mai mers bine, zilele astea, în topul evenimentelor fericite, scrisoarea lui Sorin, către preşedintele Italiei. Cică a picat la ţanc. ¤Acum Sorin & părinţii, au scăpat de stres. ¤ O vreme...¤ Da’ ce ziceţi de faptul că la chirii, Bulevardul Magheru din Bucureşti, România ( pe care-l ştiu bine, fiindcă am locuit şi eu acolo, fo’ 9 ani!) e mai scump decît artere similare din Stockholma sau lisabona?! Ptiu! ¤ Da’ cum vin alegeri, io ce să zic? N-o să spun, precum Mihaela Rădulescu, că pentru mine a merge la vot = a merge la ginecolog ( fiindcă nu fui niciodată la nenea!) ; o să zic că a merge la vot = a merge la şedinţa de departament, la facultatea în care sunt angajat. Sîc! ¤ Că la facultate-mi place, la şedinţe – nu! (fie ele de partid post decembrist, şedinţe de bloc, şedinţe cu părinţii, ori şedinţe de alungare a spiritelor malefice). ¤ Ce va ieşi din votarea asta, nu ştiu : simt însă că lumea nu e motivată pentru ea, cum fu anul trecut, cînd trebuia confirmat Băse.¤ Om muri & om vedea, cetăţeni ai Bahluiului & ai Dunării!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu