joi, 10 ianuarie 2008

premiera "Cainii"


Spectacolul de la Ateneu, vorbeste despre idealurile marunte: suferinte provocate de pierderea unui meci puse pe acelasi plan cu esecul conjugal sau cel patern. Actorii fac un tur de fort neiesind din scena timp de o ora jumatate iar pe langa microbisti speram ca si iubitorii traditionali ai teatrului vor gasi satisfactii de o cu totul alta natura. Mai multe dupa ce vedeti spectacolul (poate chiar tot aici).

Descriere InOras.ro : " Ateneul Tătăraşi invită publicul duminică, 13 ianuarie, ora 19.00, la PREMIERA spectacolului de teatru CÂINII, de Dumitru Crudu, regie Bogdan Ulmu, asistenţă de regie & ilustraţie muzicală: Gigi Şfaiţer, coregrafia: Dana Coşeru. Distribuţie: Gigi Şfaiţer, Emanuel Florentin, Cristian Gheorghiu, Vlad Baba, Alina Mîndru, Erica Moldovan, Ramona Părpăliţă, Alisa Muntean. "

Pentru mai multe detalii, click aici

4 comentarii:

  1. Bafta la premiera. Pacat ca ati renuntat la proiectiile de imagini, ca nu reiese de nicaieri ca ar fi ramas in spactacol!...

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am mai mentionat de data asta ca sunt proiectii fiindca la spectacolul trecut cand am trecut pe afis "proiectii" n-au fost. Deci este un echilibru. Intre numele "Dusa" care a aparut data trecuta degeaba si numele care ar fi trebuit sa apara acum. Te astept la premiera.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă rog să-mi da-ţi o adresă de e-mail. Vreau să vă spun părerea mea despre piesă şi nu ţin neapărat să fie publică. Adresa mea este philodendron79@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere