luni, 25 iunie 2007

Mişmaş de vară


...Dar ce e mişmaşul? E şpriţ (adică, vin & apă). ¤ Eu beau şpriţ, mai ales vara ; deci, şi veştile de azi, sunt tot ca şpriţul – una vioaie, alta (apă de) ploaie...¤ Că, pe seceta aiasta, citind io în gazete – plus holbîndu-mă pe micuţul ecrănuş, că mor de la caniculă ăi şubrezi, n-avui încotro şi privii spre cer : ceva picura. ¤ Recte, cerul. ¤ Deci, mă uitai iar la tv şi auzii (privii) cum că muriră unii ...şi de la ploaie & vijelie.¤ Nu moare nimeni însă de la Maria Ploaie & Vali Vijelie...¤ Dar, că tot vorbirăm de actriţa noastră, ce ziceţi de Gigi Dinică , prezentat la tv ...din spital : i se făcu rău şi lui de la căldură. Şi pesemne, nu trase şpriţurile de rigoare în ziua cu pricina, iar Bărbosu’ nu doarme : băutoru’ leneş musai să fie pedepsit! ¤ Din păcate, fu pedepsită, la Babele,şi-o turistă americană care fotografia de zor frumuseţile patriei noastre. Fiindcă se apucă să fotografieze şi o ursoaică ce umbla flendura pe poteci.¤ Ursoaica, supărată că e pozată cînd nu e aranjată pentru modelling, trase o labă fotografei. Fatală.¤ Morala? Nu pozaţi anapoda! ¤ Serios vorbind însă, nici nu mai lăsaţi urşii să umble pe coclauri, alături de turişti. Mai băgaţi-i în ţarcuri, bre, că şi-aşa vin greu americanii-n ţară, acu’ , după ce-i gonirăm cu ursarii, îi mai gonim şi cu urşii? ¤ Hm! ¤ Tot de la caniculă „marele” Sergiu Nicolaescu se puse pe filmat o nouă serie cu comisarul Moldovan. Cine credeţi că-l va interpreta pe tînărul comisar? Un actor...ceh! Ptiu! ¤ Da’ ce ne mirăm? Vitoria Lipan nu fu , într-un film de-al nostru, o... italiancă?! ¤ Vreau un Moş Nechifor Coţcariul cu Peter O’Toole! ¤ Mai auzii & văzui chestii incredibile, în ultimele zile : par egzampl, cică apărură pe piaţă culegeri de rezolvări ale subiectelor pentru bacalaureat ; dacă e adevărat, procuraţi-mi şi mie una, da’ urgent! ¤ Altă chestie care mă lăsă bujbei : cică onorariul unui consilier juridic a ajuns...100 euro pe oră! Cît o chenzină de-a nevestei mele! ¤ Iar tre’ să mă repet : dacă ştiţi vreo consilieră juridică nemăritată, informaţi-mă, tot urgent! Că la banii ăştia, îşi poate permite să angajeze un bucătar : şi io gătesc minunat! ¤ Altă chestie bizară : un arbitru de şah făcu un infarct la un campionat desfăşurat la Mediaş. Şi ca să nu fie singurul cu probleme, un jucător maghiar căzu-n baie şi-şi rupse nasul...Ptiu! ¤ Eu credeam că şahiştii îs sobri, bre! ¤ Da’ ei văd că se cred în filmele cu Stan şi Bran! Hm...¤ Cică de ieri se scumpiră şi ţigările. Mie-mi place că ţigările se scumpesc o dată pe semestru, pe motiv că-s dăunătoare ; băutura, idem. Urmează carnea de porc (cîh!), apa minerală cu bulbuci (balonează!), privitul unei femei frumoase ( te complexează!), prăjiturile (obezează), sarea(clar-dăunează!) şi benzina (poluează!). ¤ Încet-încet, înafară de iarbă, care-i sănătoasă, şi apă de izvor, care nu se găseşte decît la izvor, totul se va scumpi...¤ Societatea te omoară pervers, pretextînd că se gîndeşte la sănătatea ta. ¤ Deci, mori falit, da’sănătos ! Ce bine! ¤ Eu vreau să mor bolnav, adică şi cu ceva bani în buzunar...¤ UDMR zice că uninominale sună rău, în maghiară. Aşa o fi.¤ Da’ şi Ionescu sună rău în franceză, mălai sună naşpa-n ungureşte, as(s) sună groaznic în engleză , pussy e de ruşine la americani etc. ¤ Orice cuvînd de pe pămînt, se pare, sună oribil într-una din multele limbi ale globului! ¤ Atunci, propun să nu mai vorbim şi să nu mai scriem, măcar un deceniu, ca să se dezintoxice lumea asta pestriţă & mereu nemulţumită...¤ Donc, vă ţuc, dragilor şi promit să tac o săptămînă.¤ Zăpuşeală suportabilă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu