duminică, 3 iunie 2007

TEST de (lipsă de) inteligenţă & (in)cultură : Sunteti Narcisist ?!



    Toţi trăim, uneori, vaga şi mulţumitoare senzaţie că Soarele şi-a luat zi liberă şi trebuie să-i ţinem locul , măcar cîteva ore. Am avut, în copilărie, mătuşi, bunici, vecine & nimfomane care ne flatau în mod aberant ; de asemenea, în zilele de leafă soţiile augmentează importanţa noastră în familie. Cînd ne uităm în oglindă, uneori, noaptea, după circa douăzeci de votci deşertate voiniceşte, avem iluzia că ceva mai reuşit ca ăla care se uită idiotizat spre noi, nu poate exista în lumea aceasta.

Cu toate acestea, dimineţile şi-n zilele de criză financiară, cînd erecţiile-s răruţe şi retrogadările dese, unii dintre noi se mai şi trezesc. Aşadar, publicăm mai jos răspunsurile sincere ( ?) primite la interogaţia din titlu :

A. eu mi-s narcisist, deoarece mă numesc Narcis şi preschimbai lîngă Carpaţi (vorba unui poet nemulţumit de el) numele, în obicei ;
B. ce-i aia, bre ?!… ;
C. narcisismul e bugetofag, iar eu tre’ să-ntreţin 6 persoane, aşa că nu e momentul ; poate la pensie, tată !… ;
D. întrebarea e indiscretă, nu credeţi ? viciile solitare nu se declară-n public, zău aşa ! ;
E. ‘raţi ai dracu’ cu întrebările voastre tîmpite ! ce vă priveşte ?eu sunt şi ambidextru, ei şi ? ;
geaba’, nu mă las provocat, tot cu PSDul votez, că ne mai dă 6% la pensii, plus medicamente 90% compensate ! ;
F. au fost momente în care mă autosuspectam de narcisism şi momente în care, dimpotrivă, eram aşa de dezamăgit de mine, încît cătam cu disperare, prin casă, odgoane & săpun !…depinde ; ce, voi nu aveţi senzaţia că-n tinereţe măsuraţi 1,95 m ?!… ;
G. e o întrebare care mă descumpăneşte ; mai bine nu mi-o puneaţi ! acu’, toa tă ziua stau să mă autoanalizez, Freudul şi Jungul mamii ei de intros pecţie !…

Comentarea răspunsurilor - pe scurtătură :
A. mă rog…
B. vai de caaapuuul nooostruuu!…
C. brava !
D. cred că nu aţi înţeles întrebarea…
E. indivizi ca dvs. ne vor face să renunţăm la teste, curînd !…
F. …măcar nu vă e ruşine !
G. aveţi o gîndire sănătoasă ; şi simţ autocritic ; precis nu sunteţi femeie !…


Cultura dăunează, ‘tu-i complexul lui Oedip şi aşteptarea frustrată a şcolii vieneze de psihanaliză !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu