luni, 16 iulie 2007

Secetă, ploaie şi vreme neutră...


...Toate odată! ¤ Ca s-avem de unde alege. ¤ Vrei ploaie? Ai ploaie! Vrei arşiţă? Ai arsiţă! ¤ Nu vrei nici una, nici alta ? N-ai... . ¤ Şi totuşi, lumea-i nemulţumită, mă tată! ¤ Cam cum sunt actorii : ei înjură cînd joacă şi cînd nu joacă. ¤ Sau poeţii : te-njură că n-au leafă de poet, şi te-njură că „aia-i leafă de poet?!” ¤ Deci : nu ieşiţi afară decît dimineaţa, pîn’ la ora 8 ; şi seara, după ora 21 – chiar dacă la orele alea nu rezolvi nica’. ¤ Că altfel păţiţi ca ăia mulţii care cad pe stradă , cad în casă, cad în spaţii nedefinite, cad în cadă, cad din penitenciar ( apropos : iar evadară doi din Tichileşti!), cad din schemă ( peste tot), cad la aşternut...( asta am băgat-o ca să vă mai şi veseliţi, v-aţi prins, nu?!).¤ De la arşiţă pesemne, doi ieşeni de-ai noştri, care abia prinseseră în buchetul vieţii 61 de ghiocei, ajunseră la spital fiindcă băură formol.¤ E drept, ei credeau că-i apă minerală. ¤ Da’ ce să caute formolul pe masă, ori în frigider, tată? De-aia io beau doar apă carbogazoasă ; că pe-aia plată o poţi confunda lesne cu formolul...¤ Altă chestie tragi/comică se petrecu în comuna Frumosu, ot Suceava : primarul localităţii află că şi-a dat...demisia! ¤ Nimeni nu poate crede că e vorba de-o amnezie, deoarece liderul Frumosului justifica astfel renunţarea : „Am furat prea mult şi mă mustră conştiinţa...au ars casele oamenilor şi mă mustră conştiinţa...am furat o cabină-duş şi nu mai rabd ruşinea” etc.¤ Să ne-nţelegem, mă tată : un primar n-are exces de conştiinţă ; e clar că a scris-o un duşman.¤ Şi Băsescu, de la căldură, vrea să facă bani...pe seama ministrului sănătăţii. Nu mulţi, aşa, cam la 500 de milioane lei vechi.¤ Io zic că pentru un ministru suma e rezonabilă ; sau dacă Nicolăescu are altă opinie, să nu-l mai facă psihopat pe preşedinte.¤ Tot canicula-i joacă feste şi lui Dan Iosif : a declarat pe micul ecran că nu poate fi scos din casa pe care, se pare, acum o deţine abuziv ; cică-i împuşcă pe executori şi dinamitează clădirea. ¤ Mă rog...¤ Litoralul e full : ce bine! Că ne speriau toţi că fură bulgarii turiştii...¤ Nasol e că o comisie a constatat că niciunul dintre cele 24 de puncte de prim-ajutor, nu funcţionează.¤ Poate or fi devenit...de ultim ajutor...¤ Dar hai să ne şi bucurăm (pe motiv de Zimbabwe ) : ştiţi ce-i aia? Exact, un stat! ¤ Primul din lume care intră în faliment total. În cîteva luni, gata, n-o să mai fie pe hartă ; poate-l cumpără Becali – că o ţară de vacanţă-n Africa, nu strică. ¤ Sau Ţînţăreanu – că tot a vîndut vila aia la care ţinea enorm. ¤ Eu n-am momentan mărunţiş, că luam şi io o buca’ de Zimbabwe, pentru la pensie...¤ Că Poiana Braşov sau Sinaia sunt , categoric, mai scumpe...¤ Nasol sentiment, nu?!...¤ Alt motiv de vagă bucurie fu că Iaşul, la bacalaureat, se prezentă mai bine ca alte judeţe : spre exemplu, Ilfovu’ fu ciuca batjocurei – 16,7 % promovabilitate.Ptiu! ¤ Absolvenţii noştri ( mînca-i-ar tata, în frunte cu fiul meu) ieşiră cu o cifră decentă – 78, 3 %. Bravo lor! Şi dascălilor lor! ¤ Ceea ce mă miră însă e faptul că la Suceava scorul a fost cam deşănţat, mă fraţilor & cumnaţilor : 98,3 % ! Hm...¤ Ce-o fi p-acolo, nu-nţeleg, că doar nu e logic ca ieşenii să aibă 20 de puncte în minus...¤ Şi să-nchei cu tragi/comediile : la Caracal (ştiţi ce s-a-ntîmplat acolo, cîndva!) nişte oligofreni se gîndiră să golească un bazin de înot. Dar nu ţinură cont de un mic amănunt – o fetiţă se juca în bazin. Nu vă spun ce s-a întîmplat, că vă-ntristez. ¤ Silă mi-e! ¤ Gata! Mă bate soarele şi nu mai am chef să scriu. Mă duc pîn’ la frigider, să beau apă minerală – că formol nu ţin în casă. ¤ Sănătate la neamuri şi apă la găini !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu